• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-06-30 11:39:32 följande:
    Hej, det var länge sen!Hur mår ni tjejer?Jag mår rätt så bra, jobbade igår min sista dag innan semestern.Är ledig nu i ca 5 v.Och inte nog med det så har jag BIM idag, men jag har varken nån mens eller plus i sikte ÄN.Tänk va underbart om man skulle plus lagom till semestern =)Längtar så otroligt mkt efter vårt första barn, vi har nu försökt i snart 2 år.Ta hand om er, och ha en underbar sommar.
    spännande..håller tummarna för ett stort fint plus

jag ska testa nu strax..har hållt mig länge nu..inga tecken på mens här inte,bara en massa kissnödig och mensvärk från och till..nu vill jag ha mitt
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:09:02 följande:
    Hejhej! Hur har ni det? Själv var man med om någonting riktigt skakande igår.. runeskjoldmatilda.blogg.se
    ska läsa
  • Barnakär

Mary, så du kanske är gravid?! Var det inte ni som skulle vänta ett tag?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:16:35 följande:
    Mary, så du kanske är gravid?! Var det inte ni som skulle vänta ett tag?
    joo vi skulle de men jag la över allt ansvar på killen å skydda sig å de gjorde han inte så blir de nåt blir han glas (sa han) och nu när jag tog testet så va de ett svagt +
  • Barnakär

ÅÅH GRATTIS! Hur många dagar har du gått över mensen?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:34:37 följande:
    ÅÅH GRATTIS! Hur många dagar har du gått över mensen?
    Tack Glad om jag ränknat rätt så är det BIM+4
  • Barnakär

WOHO men då MÅSTE det ju stämma! Grattis!

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:37:43 följande:
    WOHO men då MÅSTE det ju stämma! Grattis!
    jag hoppas de men jag tycker att strecket ska bli starkare så man kan känna sig mer säker...har en sticka på cb digital test kvar som jag ska dubbel kolla på måndag...
  • Barnakär

Mary, Mm det låter i och för sig smart. Då måste du återkomma! Hur har du tänkt berätta det för din pojkvän?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-06-30 17:52:08 följande:
    Mary, Mm det låter i och för sig smart. Då måste du återkomma! Hur har du tänkt berätta det för din pojkvän?
    jag har berättat men han tror mig inte + att han inte såg strecket på de första testet..men om man får ett plus på cb digital så tror han mer på de..han gillar inte de vanliga testen hehe
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !