• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Okej Men då kanske plusset kommer lite senare i veckan!

Ja, Man kan ju inte göra så mycket åt de o då kan man ju hällre njuta av de man har ett tag till

vernis, Välkommen!

• Niccisen

Vernis: var in på din press och kollade och såg att du kallas/heter Nickan, jag med men med CC Dessutom bor jag i Kungsör till i juli:P Trevligt med nån annan än alla sthlmare här innte:p Inte för att jag inte tycker om er, tjejer

• vernis
    Niccisen skrev 2007-06-25 19:12:34 följande:
    Vernis: var in på din press och kollade och såg att du kallas/heter Nickan, jag med men med CC Dessutom bor jag i Kungsör till i juli:P Trevligt med nån annan än alla sthlmare här innte:p Inte för att jag inte tycker om er, tjejer
    Ja kallas Nickan... heter Annika så blev Nickan av min familj ett av dem gillar det mest
    ja det kan vara roligt har släkt i stch men vill ej bor är så lungt och skönt att på i köping
  • Niccisen
    vernis skrev 2007-06-25 19:14:18 följande:
    Ja kallas Nickan... heter Annika så blev Nickan av min familj ett av dem gillar det mest ja det kan vara roligt har släkt i stch men vill ej bor är så lungt och skönt att på i köping
    Jag heter Veronica. Flyttar till örebro i sommar, ska bli sambo Jag har bott utanför Sthlm, hörde i förra veckan att det var världens problem i den förorten nu, tur man kom därfrån! Men jag gillar Sthlm...
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-06-25 18:56:12 följande:
    Hej maryhur går det för dig? här är det lite som förut, men mycket mindre symtom. BIM onsdag-torsdag men det blir nog mens denna månad också.
    hejsan
    de går inge bra..fick minus idag..3+6 men tor mensen komme4r..nte haft mensvärk på hela dagen men nu på kvällen har den kommit å ont gör de oxå..och de känns som mensen kommer vilken sekund som helst har BIM imon,räknade fel så vi får se om den kommer..hoppas du plussar
    Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-25 21:56:24 följande:
    hejsande går inge bra..fick minus idag..3+6 men tor mensen komme4r..nte haft mensvärk på hela dagen men nu på kvällen har den kommit å ont gör de oxå..och de känns som mensen kommer vilken sekund som helst har BIM imon,räknade fel så vi får se om den kommer..hoppas du plussar
    Tror det blir minus här med
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-06-26 19:46:31 följande:
    Tror det blir minus här med
    när har du BIM ?

jag har de idag ingen mens har kommit men mensvärk och trött och kissnöda som vanligt..ska testa igen på fredag tänkte jag
    Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-26 20:57:40 följande:
    när har du BIM ?jag har de idag ingen mens har kommit men mensvärk och trött och kissnöda som vanligt..ska testa igen på fredag tänkte jag
    Idag eller imorgon. Så inte så lång väntan nu Har inte mensen kommit på fredag så testar jag med då
    Håller tummarna för dig, Mary!
  • miiillan

tror att min mens hoppar över denna månaden. är på bim+7 idag och känner ingenting. jag vet att jag inte är gravid (testade igår) blir så himla trött alltså!! hur ska jag räkna ut äl nästa månad nu då?! (utan att behöva hålla på med massa äl-tester)

• Lantani

nu hag jag slutat med mina p-piller. skulle igentligen börjat i lördags men vi bestämde oss för att skita i dem. det är inte så att vi planerar bebis men om några månader. så hinner kroppen ställa in sig också. jag längtar till jag ha en liten bebis i magen

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !