• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen
    TheLove skrev 2007-06-22 11:05:40 följande:
    jag har också bim snart men jag är nog inte gravid så jag kommer dricka i alla fall... Dessutom så även om jag vore gravid skulle inte bebben få alkohol i sig då det är så tidigt än...

Man kan ju dricka med måtta... Jag dricker sällan överhuvudtaget så för min del gör det inte så mycket..har redan haft min festarperiod. på universitetet :P

Men jag får ju bra betalt nu i alla fall Blir nästan 20 timmar med dubbelt betalt

• MariaOMarkus

testade mig oxå och de va ett minus..känns trist men hoppet är inte över än..BIM på måndag.. =)

Längtar efter en liten i magen
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-06-22 11:08:04 följande:
    Man kan ju dricka med måtta... Jag dricker sällan överhuvudtaget så för min del gör det inte så mycket..har redan haft min festarperiod. på universitetet :P Men jag får ju bra betalt nu i alla fall Blir nästan 20 timmar med dubbelt betalt
    jo jag jobbade nyårsdagen och det va jäkla skönt att ha en anledning till att inte dricka :P Jag brukar inte dricka jag heller
    Marylicious skrev 2007-06-22 11:12:18 följande:
    testade mig oxå och de va ett minus..känns trist men hoppet är inte över än..BIM på måndag.. =)
    Surt att du fick minus men det är ju flera dagar för tidigt att testa
  • MariaOMarkus

Lovelyy - ja precis..köpte digital denna gång då kan man inte få nåt missvisande svar..jaa vi får se va de blir..har mensvärk tidigare denna gång å trött e jag oxå och smått illamående där emellan hehe

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 11:21:37 följande:
    Lovelyy - ja precis..köpte digital denna gång då kan man inte få nåt missvisande svar..jaa vi får se va de blir..har mensvärk tidigare denna gång å trött e jag oxå och smått illamående där emellan hehe
    haha okej Det är smart av dig... jag brukar inte ha så mycket gravsymptom längre, hade det varje månad förut, vissa månader var det extremt, var skengravid lixom.. men nu så kan jag må lite illa bara... så skönt!
  • MariaOMarkus

Lovelyy - joo känner igen de där med att vara skengravid..skönt du inte har så många symtom nu..har du testa dig lr ska du vänta me de till efter helgen ?

• TheLove

jag vet inte riktigt när jag har bim pga dom där jävla tabletterna som jag inte kommer äta igen *suck* Min mens ytog slut igår och jag borde ha mens igen typ 1 juli tror jag, men jag vet inte *-)

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-22 12:02:27 följande:
    jag vet inte riktigt när jag har bim pga dom där jävla tabletterna som jag inte kommer äta igen *suck* Min mens ytog slut igår och jag borde ha mens igen typ 1 juli tror jag, men jag vet inte *-)
    ååh va jobbit å inte veta när mensen ska komma :/
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 12:30:11 följande:
    ååh va jobbit å inte veta när mensen ska komma :/
    jag vet det är skit jobbigt... vet ju inte när jag har bim eller nått, men jobbigast är ju att man kanske får mens när man går på stan eller nått
  • MariaOMarkus

jaa det är ju de jobbigste..du får skriva upp första mens dagen å hur länge den håller på så ser du ett mönster till slut och vet då när du har ÄL

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !