• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • vernis

Hejsan.
    Jag blir en ny här men passar någ in.
    jag längtar efter barn men vill ha fast jobb på hoss bådda...

men vill att de ska heta Edwin Martin Anders Emy Johanna ingrid

• MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:13:38 följande:
    Hejsan.Jag blir en ny här men passar någ in.jag längtar efter barn men vill ha fast jobb på hoss bådda...men vill att de ska heta Edwin Martin Anders Emy Johanna ingrid
    Välkommen
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:14:46 följande:
    Tackar =)
    Hur gamla är du? ni?
  • vernis

Jag är 22 snart 23 fyller 17juli min sambo är 24 år just nu har vi två "bäbisar" våra katter men skämmer bort dem mycket hihih de tre år hankatter orange/röda Spike och memphis har bilder på dem =) hur gammla är ni

• TheLove
    vernis skrev 2007-06-25 18:13:38 följande:
    Hejsan.Jag blir en ny här men passar någ in.jag längtar efter barn men vill ha fast jobb på hoss bådda...men vill att de ska heta Edwin Martin Anders Emy Johanna ingrid
    Välkommen
  • MariaOMarkus
    vernis skrev 2007-06-25 18:18:04 följande:
    Jag är 22 snart 23 fyller 17juli min sambo är 24 år just nu har vi två "bäbisar" våra katter men skämmer bort dem mycket hihih de tre år hankatter orange/röda Spike och memphis har bilder på dem =) hur gammla är ni
    gulligt med katter jag är 21 och min kille likaså..Han fyller ibörjan på Juli =)
  • vernis

Okej också en kräfta jag lite info om hur kräftor på min sida..

• Niccisen

Hej mary
    hur går det för dig?
    här är det lite som förut, men mycket mindre symtom. BIM onsdag-torsdag men det blir nog mens denna månad också.

• vernis

Idag så jag jätte fin bäbisar kläder o vad jag vill köpa och ha på en liten gulle typ. längtar mycket just nu när det är sommar och man ser alla andra

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !