• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-22 12:52:58 följande:
    jaa det är ju de jobbigste..du får skriva upp första mens dagen å hur länge den håller på så ser du ett mönster till slut och vet då när du har ÄL
    jo men det är ju bara denna månad som det blir konsdigt... annars har jag en cykel på 28-30 dagar...
  • MariaOMarkus

jaa okej..skönt å slippa krånglet de andra månaderna...jag har samma menscykel som du heheCool

Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus

Glad Midsommar

• miiillan

hmm... tror också jag ska dricka. kommer nog bara sitta och ha tråkigt annars och svärfar bjuder ju på snaps och då kan man ju inte säga nej.

som sagt, tror inte jag är gravid men är jag det tar nog inte fostret skada. är på bim+2 idag. testar efter helgen igen.

ha en underbar kväll tjejer

• AngelicaJ

Glad midsommar =) Lynn hälsa pojkarna!

• MariaOMarkus

kan inte tiden bara gååå..så man får testa snaaaart *otroligt otålig*

• AngelicaJ

Hej!
    Haft en bra midsommar allesammans?

Mary: Hur många dagar kvar till bim då?

• MariaOMarkus

har BIm på måndag så inte alls långt kvar..

• miiillan

morgon tjejer!! imorgon ska jag våga testa igen, är på bim+5 då. om jag nu räknat rätt. ingen mens i sikte iaf

idag ska vi till ikea och köpa de möbler vi kollat ut att ha på balkongen (var slut sist vecka när vi var där) kommer verkligen bli så fint!!

ha en underbar dag. och jag håller alla tummar för oss Marylicious att vi får stora feta plus imorn!!

• MariaOMarkus

Jaj96 -ja håller tummarna här oxå

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !