• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Tur att datorn finns Härligt!

Ooo, i dag ska jag köpa mitt första gravtest

• Älskade Moa

Ja Hurra för Datorn!

Oh va spännande! När ska du testa dig?

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Jaa, De känns jätte spännande o pirrigt

Men jag vet inte när jag ska testa, vet inte när jag vågar

• Älskade Moa

Oh jag hade inte kunnat hålla mig!
    Spännande o höra hur de går för er!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Men de känns som att de skulle ta hårdare om jag fick ett minus än o vänta ut mensen. Har ju inte BIM förrän den 14:de (Måndag) men de känns som att de skulle kunna vara ett pyre där eller så innbillar jag mej bara, skulle kunna vara så oxå Vill inte hoppas för mycket o bli besviken, vilket jag redan gjort ändå! haha

• AngelicaJ

Vet hur det är, sådär var jag förra månaden. Inbillade mig att det var något där inne och trodde stenhårt på det men sen blev jag besviken när jag testade mig.

• MissHellen

De är de jag är rädd för, men såhära ont i brösten har jag ALDRIG haft, o i går blev jag sur för att min sambo skulle kolla mejlen innan han började med maten o började stört grina o vara tjurig som en annan två åring haha, patetiskt!!!

• AngelicaJ

Håller tummarna att det är något =)

Jag vill också ha ont i brösten :P Jag vill ha ett plus, hoppas verkligen jag får det nästa BIM.

• minlillaverkstad

längtar som bara den :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !