• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

maja 85: har ni försökt länge?

• maja 85

jaj86: nej det är första försöket den här månaden. men jag är så himla orolig av mig som person så jag går redan och oroar mig för att det inte ska gå.så himla dumt. hur länge har ni försökt?

• AngelicaJ

Jo jag får ibland upp tankarna "Tänk om man inte kan få barn", fast jag intalar mig själv snabbt att så är det inte.. eller jag hoppas inte det iaf.
    Men tanken på att det kan ta flera år gör mig galen, vill ju så gärna ha nu!

Jaj86: nej det är ju inte ofta dom tackar nej till sex :P Hmm, har nog aldrig hänt!

• miiillan

vi är på första. så vi får väl se hur länge man ska kämpa man går ju redan nu och oroar sig för att det ska ta tid, tänk då om man är på 6:e försöket eller nåt. jobbigt det måste vara tycker verkligen synd om dem som försökt i flera år. men skam den som ger sig

• maja 85

ja precis. Man har ju hört från massa folk här på FL som är inne på typ tionde försöket, det måste vara otroligt frusterande. Fast vi är ju unga så vi har ju inte direkt tiden emot oss, det är ju ett plus. vore jobbigt om man va typ 35 och inte hade lyckats än.

• AngelicaJ

Så var det för min moster..
    Hon försökte i 4:a år.
    Mamma som är yngre än henne fick mig 86 och mådde lite dåligt över det för att hon visste hur gärna hennes storesyrra ville ha barn och kämpade med det och mamma blev gravid nästan direkt. Sen gick det något år och mamma blev gravid igen och mådde då ännu sämre men då fick hon veta att hennes syrra också var gravid. Mamma födde 2:a barnet 22/3-89 och hon 31/3-89 så det kan ju ta massa år utan att det är något fel =/

• miiillan

ja, det är ju sant!! dessutom har vi ju varandra här på fl som stöttar en om det inte lyckas dirket. fast det vore ju drömmen att bli gravid på första försöket!!

• AngelicaJ

Jo det hade inte varit helt fel :P

• maja 85

precis! vi får stötta varanadra helt enkelt. jag tänker försöka ta det lugnt tills om ett år typ. har det inte blivit nåt då tänker jag försöka kolla upp det.

men som sagt. jag är inne på första försöket så det är långt kvar tills dess...

• miiillan

ja.. men ett år är långt!! men jag vill super mycket ha en liten 08 bebbe!! haha!! är lite löjlig när det gäller siffror, gillar vissa bättre än andra *knäpp*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !