• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

aha. ja jag vill också ha en liten 08 bebis.inget i hela världen skulle göra mig gladare.

nej tjejer. nu är det dags för mig att dra mig tillbaka och jobba lite mer på den där bebisen.håhå

kramågonatt.

• miiillan

ja.. jag ska också dra mig nu faktiskt.. natti natti och lycka till maja

• AngelicaJ

Jo ett år är långt när man vill ha NU :P Men men den som väntar på nå gott...

• AngelicaJ

Nehe dags att ta ut vovven på en kissrunda och sen sova!
    God natt på er!

• AngelicaJ

JOdå det e prima, lite trött bara.. Sov nog inte många timmar inatt. Hur e de själv?

• MissHellen

Okej :/ Jorå, de är kanoners Hungrig som en gris bara, fundilerar på o göra lite gröt kanske?

Har du för planer i dag då?

• AngelicaJ

Jo hungrig är jag med, men sitter och lyssnar på handledning från min lärare via internet. Pluggar distans väldigt skönt att kliva direkt upp från sängen till "klassrummet" :P

Jo idag ska jag jobba några timmar på eftermiddagen, sen ska jag vara med min sambo. Se på film och mysa lite, Sj då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !