• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Min sambo har en son sen tidigare men får tyvärr inte träffa honom allt för ofta, han och mamman går inte ihop. Men jag har sett hur han är med sin son och tvivlar inte alls på att han kommer bli en bra pappa till vårat barn.

• AngelicaJ
    MissHellen skrev 2007-05-11 10:15:19 följande:
    sambo är 33 (73:a) De är 14 år imellen oss, så ni inte behöver räkna haha
    Funkar det bra med åldersskillnaden? Min sambo är 7 år äldre än mig 79:a. Jag tycker att det funkar jätte bra men hade ett förhållande innan där skillnaden var 5år och tyckte att det var hemskt. Fast det var nog för att det var en knepig ålder. Jag var 16 och han 21, så jag kom ju inte ut på krogen och så. Han var ute väldigt mycket och det var hemskt att sitta hemma och vänta på honom.
  • MissHellen

Jaa, Om jag svävar på moln

Haha, menade de inte taskigt. Men jämt när jag berättar hur gammal han är så ser jag hur dom försöker räkna utan att jag ser de haha! Inte för att jag ser dej nu, men de brukar alltid vara enklast att säga att de är 14 år mellan oss, annars frågar dom alltid igen hur gammal jag är haha

• carrabarra

Misshelen: hehe de e lugnt, tog de inte taskigt ändå :) men de e väl så att man börjar räkna även om man inte ens tänker på de! människan som e så satans nyfiken :)

• MissHellen

Angelica, Jag märker inte åldersskillnaden mellan oss. Vi möts halvvägs o de har aldrig vare nåe problem. Däreomt är de annat folk som har problem med våran ålder Vilket vi skiter i, men att dom orkar vbry sej?
    Min sambo har aldrig vare o är ingen krog människa, så de har inte vare nå problem! o alla säger ju att han har hunnit med allt jag inte har gjort, men jag tycker inte att dr är så. De blir till vad man gör de

Jaa, Jag var 15 o han 29 när vi träffades. De var kärlek vid första ögonkastet! Men han trodde att jag var 19 då, så han visste inte att jag var så ung, men han frågade min mamms om "tillåtelse" haha!

Men som sagt, de är oftast andra människor som har problem med våran åldersskillnad! Men kärleken har ingen ålder o man väljer inte vilken man blir kär i

(oj så långt de blev)

• MissHellen

carrabarra, jo de är oftast så. Man gör de omedvetet, jag vet att jag gör de själv haha

Hur gammal är din kille/man/karl?

Känns så "konstigt" att kalla min älskade för pojkvänn, vet inte varför

• emzzen86

Jag längtar jätte mkt efter barn,men tyävrr har vi inte turen med oss=( har försökt i 2år snart....

• AngelicaJ

Precis, pappa hade lite svårt med denna skillnad och jag sa till honom att det inte fanns något han kunde göra.
    Han fick acceptera det helt enkelt och det har gått riktigt bra.

• carrabarra

misshelen: min sambo blir 24 detta året...hehe ja jag tycker oxå de låter konstigt med pojkvän..kan inte sätta fingret på varför

• carrabarra
    emzzen86 skrev 2007-05-11 10:27:13 följande:
    Jag längtar jätte mkt efter barn,men tyävrr har vi inte turen med oss=( har försökt i 2år snart....
    usch då? har ni varit på utredning och sånt då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !