• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Haha nej nej, min sambo vet knappt vad dator är :P Inget som ligger i hans intresse. Men han vill nog lika mycket som jag och vi pratar väldigt mycket om det tillsammans.
    Din då?

• AngelicaJ

Jag har inte ätit p-piller på 7-10 månader, kommer inte riktigt ihåg när jag slutade. Sen körde avbröt vi det hela i ett par månader fram tills i slutet på mars så vi har inte försökt så länge.

• miiillan

okey.. usch.. så jobbigt att vänta och vänta! man vill ju ha en liten som växer i magen nuuu!!

• maja 85

jaj86: samma här.han sitter och glor över axeln på mig.nyfiken i en strut.hoho.

angelica: samma här eller min kille jobbar som webdesigner så han har koll på datorn, men han sitter inte inne på FL det är en sak som är säker.haha.
    Vi pratar också om det väldigt mycket, diskuterar namn och hur vi ska ha det sen och så.
    Men jag tror det är rätt naturligt att det är vi tjejer som hetsar upp ochh såhär och sitter på ninternet och snckar. Det är ju liksom vi som har koll på ÄL, BIM osv.

• Niccisen

Min kille jobbar också med datorer,men han låter mig sköta hela FL-biten Han tycker det är roligare att GÖRA barn och prata barn med mig än diskutera i en massa forum och så. Vad jag vet iaf Flört

• AngelicaJ

jo precis :P Vi kollar mycket på barnkläder, vagnar, leksaker, möbler, tapeter mm. till bebben tillsammans och fantiserar om framtiden. Det är så mysigt att göra tillsammans.
    Men som sagt de hetsar nog inte upp sig lika mycket :P Lr dom kanske gör det men håller det för dem själva? Vem vet!

• maja 85

ja precis. Min kille är mer sådär att det blir när det blir (fast helst så snart som möjligt förstås)men jag är sådär att jag helst vill ha bebis i magen nunununu.

• AngelicaJ

Haha precis så är det här också =) Jag vill ha den där otroligt vackra stora magen nu.. Är så mysigt att se alla magar ute på stan, fast nackdelen är ju att man blir så avundsjuk :P

• miiillan

haha!! min kille säger nästan exakt så: blir det nu så blir det (ingen skada skedd) men han vill helst att vi börjar på "riktigt" i juli. *suck* haha!! men sex kan han ändå inte tacka nej till så har jag tur så blir det tidigare.

• maja 85

mm. jag är också sugen.är så rädd för att det inte ska gå bara, att det ska vara nåt fel på nån av oss. men det är ju tydligen ungefär 80& som blir gravida inom ett år, så det är väl bara att hoppas på att man är en av dom.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !