• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jo får se hur det blir.. Känns som att ett studieuppehåll skulle vara skönt att bara få umgås med sambon och bebben. Jag e splittrad på den punkten! Men jag hoppas att det löser sig. Får diskutera det med sambon, tror att vi kommer överrens om en lösning. Det bästa vore nog att kunna fotsätta plugga =)

Hur länge har du planerat då maja?

• maja 85

Vi har planerat detta sen jag slutade med p-pillren i januari. vi gör vårt första försök nu den här månaden. jag vill väldigt gärna bli gravid under 2007, men ingen av oss har försökt få barn förut så det är bara att hålla tummarna för att det ska gå bra :)
    Hur länge har ni försökt?

• AngelicaJ

Vi började prata om barn lite smått i slutet på mars men denna månad försöker vi nog mer på riktigt. Köpt ÄL stickor och sådär. Annars har vi bara hoppats på att vi träffat rätt :P

• maja 85

jag har inte köpt några ÄL stickor än...va har mest bara haft sex varenda dag och hoppas att det blir nåt.haha

• AngelicaJ

Jo det funkar ju också :P Då kan man ju inte missa! Vart i stockholm bor du? Jag kommer där uppifrån men valde att flytta därifrån efter studenten -05.

• vintervken

få ja också vara me? är 22 och försöker å försöker.
    bim i helgen. detta är försök nr 8..=)

• maja 85

angelicaJ: jag bor i handen, lite söder om sthlm.tar en kvart till älvsjö med pendeln. var bodde du när du bodde här?

vintervken: Jag har inte startat den här tråden men jag skulle tro att du är hjärligt välkommen.
    Hoppas det blir åttonde gången gillt då! själv är jag inne på mitt första..

• AngelicaJ

Hej vinterviken, klart du e välkommen, skulle inte tro ngt annat iaf =)

Maja: Jag är ifrån skogås så inte så långt ifrån dig :P 5 min med pendel! Mina föräldrar bor där förtfarande och är hos dom lite då och då.. Pluggade i haninge, gumnasiet alltså.. Walthers, om du vet vad det är?

• Niccisen

Maja 85: mina gamla hemtrakter då:P Bodde i jordbro när jag var tonåring.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !