• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Hur vet man att man är redo?

Jag känner att jag är redom men hoppas att det inte är något man bara tror =/

• MissHellen

Självklart får du fråga

Men min sambo har inte viljat haft barn förrän nu ( han har precis sagt att NU vill han ha barn) så vi är bara inne på vårat första försök, men jag har viljat haft barn sedan jag träffa han
    Men han är lite osäker på sej själv, han tycker att han är för gammal för att bli pappa. Men jag VET att han kommer att bli den bästa pappan i världen, han älskar små barn o kommer jätte bra överäns med dom Min sambo o min lille bror är jätte tajta, Melker (min lillebro) fråga alltid efter min sambo om han inte är med när jag kommer hem så sött!

• carrabarra
    AngelicaJ skrev 2007-05-11 10:09:45 följande:
    Hur vet man att man är redo? Jag känner att jag är redom men hoppas att det inte är något man bara tror =/
    tänker ofta samma sak...men känner man sej redo att skaffa barn så tror jag man e de oxå..om inte annat så får man bli de när den ligger i magen :P
  • MissHellen

Angelica, jag har kännt mej "redo" sedan jag var 15. Sedan är de ju en annan sak om de bara är en längtan eller vad de är? Men min mamma har viljat haft barnbarn sedan jag föddes (är äldst )
    Jag tror att de är normalt att en kvinna vill ha barn, sedan är de ju olika NÄR man vill ha

• carrabarra

Misshellen: fan vad gulligt :) men de e ju skoj att han vill nu..och hoppas de tar sej på första försöket..hur gammal e din sambo då?

• MissHellen

Min sambo är 33 (73:a) o har precis "blivit redo", men jag tror inte han blir riktig redo förrän jag är med barn o han "växer" in i de, men han kommer o klara de galant

• Älskade Moa
    AngelicaJ skrev 2007-05-11 10:09:45 följande:
    Hur vet man att man är redo? Jag känner att jag är redom men hoppas att det inte är något man bara tror =/
    Jag tror tjejer känner sig mer redo än va killar gör... Han säger att det är ett stort ansvar, och det är det ju oxå. Men ansvaret blir ju aldrig mindre...
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

carrabarra, Jaa de är ju de

De var helt underbart i höra dom orden när han sa de, jag var tvungen o fråga vad han sa en gång till haha

Min sambo är 33 (73:a) De är 14 år imellen oss, så ni inte behöver räkna haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !