• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

oj det var värst. alla kommer visst från mitt hood. har bara bott här i 1,5 år dock.trivs superbra, bor precis vid rudan.nära till centrum och allt.

jag tror jag vet var det gymnasiet ligger.

Fasiken tjejer vad jag är sugen på ett plus. Hoppas iallafall nån av oss lyckas den här månaden.hejaheja!

• AngelicaJ

Jo rudan där har man varit massor av gånger :P Badad, festat, tagit studenten mm. :P

Jo jag längtar också så otroligt mkt efter ett plus.
    Jag håller tummarna för oss alla =)

• maja 85

samma här!håller varenda tumme jag har och min sambos också.haha

• miiillan

hej tjejer! missat en del när jag varit borta idag.
    jag kommer nog tyvärr inte få plus denna månaden (men vi ska ju sätta igång ordentligt i juli så innan är ju bara bonus) känner inga syntom alls. möjligtvis lite i magen men det kan lika gärna vara annat.. bim 14-15

håller alla tummar jag har för alla andra!!

• AngelicaJ

Jo här har vi varit aktiva :P

Jag kan inte släppa det här med bebis, kommer troligtvis ligga och tänka på det hela natten. Tur att jag inte börjar jobba fören 11 imorrn!

Var inne i vardagsrummet och pussade lite på min sambo han rörde lite på magen och sa snart älskling kommer det finnas ett liv här inne =)
    Så mysigt! Vill att det ska ske NU ! :P

• miiillan

AngelicaJ: vet du när du har bim?

• maja 85

angelica: jag vet..jag hade jättesvårt att somna på kvällarna precis när vi hade bestämt oss. jag bara tänkte bebis hela tiden. Nu kan jag koppla bort det lite, fast man ligger fortfarande och spänner sig. drömmer om barn typ varje natt.haha

Hur pass involverade har era killar varit i hela skaffa barn grejjen? sitter dom också på familjeliv flera timmar i sträck och pratar bebis? :p

• AngelicaJ

Haha, jag har precis fått min mens :P i måndags.. Så får hoppas på denna månad, köpt ÄL stickor så vi ska pricka rätt =)

• miiillan

maja 85: haha!! nä det gör då inte min sambo! men han vill väldigt gärna tjuvkika på vad jag skriver

AngelicaJ: okey! vilket försök är ni på då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !