• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Okej, Jag som tycket att jag hade lång väntan haha, Jag ska nog sluta tycka de. Men ni har ju ert roliga kvar '

Min sambo sa de i går, ska vi inte göra barn? Men jag kan inte bli med barn nu! Men vi kan väl öva i alla fall? haha, han är så go!

• Älskade Moa

Hejsan Carrabarra

Jag är 21- en 86:a

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • carrabarra
    MissHellen skrev 2007-05-11 09:53:03 följande:
    Okej, Jag som tycket att jag hade lång väntan haha, Jag ska nog sluta tycka de. Men ni har ju ert roliga kvar 'Min sambo sa de i går, ska vi inte göra barn? Men jag kan inte bli med barn nu! Men vi kan väl öva i alla fall? haha, han är så go!
    hehe ja de e ju att öva som e de roliga :D
  • MissHellen

Jaa, men till svar fick han. Men vi har ju övat i 4år, så nu är de bara barn som gäller haha, men han skratta bara!

• AngelicaJ
    carrabarra skrev 2007-05-11 09:52:30 följande:
    hur länge har du försökt få ett plus?
    Ehhm inte alls länge, sen i slutet på mars.
    Sj då?
  • Älskade Moa

Carrabarra: och så bor vi i Skåne båda två

Ja här övas de bara nu

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Ja, Men har man övat i över 4 år så kan man väl få en bäbis nu?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !