• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Ja, Men vi har en ganska stor 2:a (65kvadrat) o tvättstuga i längenheten o egen ingång, så den är suger annars

carrabarra, Jasså?

• Älskade Moa

Vi är runt en massa och kollar på saker till syrran nu (förlåt, blir mycke tjat om henne nu :-  ) så då får man lite bättre koll på alla saker. Så vet man mer tills man själv ska ha

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • carrabarra

Barngalen: min syster ska testa sej nu i helgen för hon mistänker att hon e gravid...shit vad avis jag kommer va om hon e de..men glad ändå :)

• MissHellen

carrabarra, Jaha Jag har bara kikat runt, men inte bestämt nått Känns som de är lite för tidigt för mej o min sambo skulle tycka jag var knäpp haha

• maja 85

ojojoj här har det skrivits.

God morgon tjejer! har drömt om bebisar hela natten.haha

Nån som ska göra grav.test idag? Nån måste få ett plus snart. tycker bara att jag hör en massa minus hit och dit. Plusshoppet behöver tändas! D

• AngelicaJ

Nehe, dags att röra sig mot jobbet! Ha det bra! Så hörs vi. Kramar

• Älskade Moa
    AngelicaJ skrev 2007-05-11 11:02:28 följande:
    Nehe, dags att röra sig mot jobbet! Ha det bra! Så hörs vi. Kramar
    Ha de så skoj på jobbet!
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

maja, Jag ska köpa test i dag, men vete inte om jag ska testa i dag

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !