• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Härligt att höra när folk plussar =)
    Men man blir lite smått avis, fast inte på ett negativt sätt :P

• MissHellen

Visst blir man lite avis haha!

Men snaaaart är de våran tur!

• Älskade Moa

Ja jag blir avis, speciellt på syrran! Men jag blir mer glad än avis

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • AngelicaJ

Ja de får vi verkligen hoppas misshellen =)
    Om så blir fallet så är det ju massa som ska hinna göras på 9mån, ett måste för oss är nytt boende.

Det kommer bli så kul att springa i affärer och kolla på vagn och andra babysaker på riktigt!
    Har alltid kollat till andras barn osv.

• MissHellen

Ja, De hoppas vi på

Hua, de blir en massa. Min sambo håller på o utbilda sej till lsatbilschufför nu, så vi blir nog kvar i våran lägenhet ett tag till i alla fall. De tar mycket av hans tid, så de hinns nog inte med! Men medans bäbisen är en lite plutt så kan man ju bo i en 2:a i alla fall

ooo, Jag längtar tills man kan shoppa loss

• AngelicaJ

Jo men jag tycker att det är trångt som det är nu. Så det blir nog till att hitta en lite större lya iaf.

• AngelicaJ

Det blir en brio eller emmaljunga är det jag vet :P Gillar deras grejer och de är bra kvalité. Har en sittvagn som jag köpt till sambos unge men vi har tyvärr aldrig fårr använda den så den tänker jag spara =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !