• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

misshellen: jag förstår.man vill ju nästan hellre gå ocg hoppas än att få ett minus. men på pharmatejet.se kan man köpr grav test för 9 kr styck. Då har har man råd att kolla en gång i onödan, sen kan man ju kolla igen på BIM dagen.haha.

carrabarra: tacktacj. jag det var väldigt mysiga drömmar.tråkigt bara att vakna och inte ha nån bebis :(

• carrabarra

Misshellen: denna månad hade jag väldigt märkliga symtom! brösten blev större och blodådrorna syntes jätte tydligt och körtlarna var svullna ( så e brösten fortfarande) och jag va hungrig som fan och de jag brukar tycka om ville jag inte ha! jag mådde illa, ont i huvet,yr och ont i nedredelen av magen..sen började jag blöda jätte konstigt så jag ringde in till kk men dom sa att de förmodligen va en hormonrubbning...då blev jag knäckt för jag va så säker :(

• MissHellen

maja, Ja. Känns nästan som att jag väntar ut mensen hällre än ett minus (?) Ja, men jag tänkte köpa ett eller två tester på apoteket i dag. Så om jag får för mej så kan jag testa i helgen

Hur stor chans är de att man få ett pluss en eller två dagar innan BIM (om man är gravid villsäga då)?

• carrabarra

Maja: de förstår jag..en natt drömde jag att jag fick barn men huvudet på bebisen va som på en vuxen man..hehe såg helt galet ut

• MissHellen

carrabarra, Okej :/ Jag vet att jag kommer bli lika dan om inte får ett pluss, de vet jag! För jag hoppas alltid för mycket, o de finns bara ett alternativ för min del o de är ett de går som jag vill haha. Synd nog kan man inte styra denhära "grejen"..

Men igentligen kan jag inte bli så besviken, för vi var borta o de gav inte riktigt till fälle för sex Så jag HOPPAS att vi KAKSNE prickade in ÄL ändå

• MissHellen

Jag drömmer om bäbismage hela tiden jag Sjukligt!

• maja 85

misshellen: Jag tror att man kan få ett plus på gravtestet några dagar innan BIM, jag har hört folk som fått det. men då är det viktigt att du testar i morgonurinen.

carrabarra: usch då. då kanske det är skönt att vakna och inse att man inte fått en sån där konstig bebis :p

• carrabarra

Maja: jo de va skönt men sen har man ju oxå drömt underbara drömmar och då vill man inte vakna! hur går de med dina bebisplaner då?

• MissHellen

Okej, men då kanske jag kan testa i morron eller på Söndag i alla fall? Men jag får väl se om jag får mod till att göra de haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !