• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Älskade Moa

Carrabarra: hur gammal e din syster? Som tur e som är jag och min syrra bra kompisar så man blir såå delaktig då!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

misshellen: Lycka till! jag kommer aldrig kunna hålla mig när jag väl köper ett test.haha

• carrabarra

misshelen: haha jag gör de i smyg för annars hade min sambo oxå tyckt jag e smått konstig..haha

maja 85: godmorgon på dej med..låter som fina drömmar de :)

• MissHellen

maja, Men de känns så läskigt, tänk om jag får ett minus då :/ Har ju BIM den 14:de (På Måndag) så de är ju ett par dagar kvar.. Oj, Jag vet inte

• carrabarra

Barngalen: hon blir 25 detta året! ja jag och mina systrar e oxå jättebra vänner..vi gör mycket tillsammans och så..så om hon e de så blir man nog oxå väldigt delaktig i de hela vilket e skoj

• MissHellen

carrabarra, haha De är ju tur att dom inte vet, så att dom inte förstår hur knäpp vi är igentligen

• MissHellen

carrabarra, Kan ju säga att så ont som jag har o har haft i brösten i ett par dagar nu har jag ALDRIG haft. Hungrig som en gris o trött som en gnu (mer än vanligt )
    Men som jag sagt innan, de kan ju lika gärna vara innbillning, men hoppas kan man alltid göra!

Berättade förut att i går stört bölade jag som en annan två åring bara för att min sambo skulle kolla mejlen innan han började med maten (som tar typ en minut att kolla) sedan vart jag tjurig o la mej i sängen haha! alltså mer humörsvängningar än valigt..

• carrabarra

Misshellen: jag har oxå haft så men för mej va de bara inbillning...e typ skengravid varje månad :P

• MissHellen

carrabarra, allt annat utom brösten kan bara inbilling. Men brösten ljuger faan inte

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !