• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

carrabarra. jotack, jag har BIM den 18/5 ungefär. Det är första förösket nu så jag är beredd på att det kan ta ett tag. jag har inte haft ett enda symptom en så länge så det känns rätt kört.liiite stickningar i magen men thats it.

• carrabarra

Maja: de går inte alls bra :( inne på 4:dje försöket nu men nån gång ska de väl gå

• maja 85

carra: fjärde försket gillt då kanske. dom säger ju att snittet är att bli gravid sju månader efter man börjat försöka så än så länge är det ju luuuugnt.

• carrabarra

maja: ja vi får se..sen har jag PCO så de kommer nog ta ett tag..men tänkte testa rosenrot nu och kolla om de hjälper lite

• maja 85

carrabarra: ja vad
    är det där rosenrot för nåt? har hört så många som pratat om det här på FL men jag vet inte alls vad det är för nåt. Jag kör bara på garpemetoden än så länge.haha

• carrabarra

maja: ja jag vet inte riktigt men de som ska göra en piggare och så men det verkar ha hjälpt många att bli gravida så jag tänkte testa de..skadar ju inte lixom

• maja 85

carrabarra: nej precis. det skadar ju aldrig att testa, allt som kan hjäkpa en bli gravid är ju absolut värt att testa. Hoppas det funkar för dig!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !