Nej, Ni får inte tro att jag skulle ta abort om jag visste att min barn hade DS, för de skulle jag inte. Jag jobbar extra på en förskola där vi har en tjej med DS o hon är hur go som hällst
De är inte de jag mena, utan när jag lästa om de så var de lite av vad dom diskutarade! Jag tror inte att man älskar sitt barn mindre för de, inte alls. Tvärt om kanske?
Maja, Jag tror inte häller att jag kommer o ångra mej, men jag vet inte vad de är som får mej o tänka sånna tankar(?!)
Klart att jag vill skaffa mej en utbildind, men vad, de vet jag inte än. Jag tycker att de är ett stort belut o ta när man inte är säker på vad man vill o ta studielån o "slänga ut" 3½år av mitt liv om de inte känns rätt! Men de är ju vad jag tycker.
Jag sökte ju in dirket efter studenten, kom in o allt. Men när papperna väl kom o jag skulle tacka ja till platsen kännde jag att de inte var jag just då, o därför kännde jag att jag ville lämna platse till nån som värklegen ville ha den.
JoelsFru, du dödade inte diskutionen. Men jag kilade iväg ett tag
De var i alla fall därför jag inte svara..
Men ni får inte tro att jag skulle ta bort ett barn "bara för att" dom har en lätt (eller lättare) sjukdom!