• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

joelsfru: ja jag skulle nog inte heller lita på dom..vad sa hon då?kändes det som att det stämde?

• JoelsFru

nej det är ju svindyrt så jag frågade bara om joel hade fel på spermierna typ... att det var fel på mig slog mig aldrig, hehe... men hon var tvärsäker, jag försökte säga emot att jag kan faktist gjort abort förut, men hon sa fortsätt ni men du kommer behöva söka hjälp...

visar det sig att hon psykat mig felaktigt kommer jag fanimej ta reda på hennes namn och adress *morr*

Amor vincit omnia
  • maja 85

men shit sa hon att du skulle behöva söka hjälp för att bli gravid? då hoppas jag verkligen att hon har fel.men försök att inte tänka så mycket på det där, då kanske du låser dig och inte blir gravid pga nåt som nån knäpp spåtant hittat på.

• JoelsFru

men jag tror faktist att av våra 3 försök är det bara en gång vi lyckats pricka äl... så det kanske inte är så farligt... men jag vart jätteledsen när hon sa så...
    men som du säger... man ska inte låsa sig för det...

Amor vincit omnia
  • 1984

Det farligt med sånt... för nu har du de inombords du intalar dig själv till att du inte kommer få barn...

Även om spåtanten hade fel så måste du intala dig själv det oxå...

• JoelsFru

men jag förstår inte hu man kan säga sånt...

fast det är ju klart.... jag frågade och fick svar.

Amor vincit omnia
  • maja 85

joelsfru: ja alltså tre försök är ju inte så mycket egentligen
    jag förstår att du blebv ledsen. hur funkar det med spåtanten? vad berättade du för henne innan hon spådde dig? sa du att ni föröskte bli gravida och så?

• JoelsFru

Nej jag sa väl typ hejsan jag skulle bara vilja veta om någon av min sambo eller jag är steril? eller om du vet om det kommer ta sig snart?
    Hon svarade: Ni kommer söka hjälp, du har svårt att bli gravid, men det finns hjälp, var inte rädd för att ta den hjälpen.
    Jag frågade om det inte kunde va Joels spermier som är dåliga (han har levt är ohälsosamt liv om jag säger så...), men hon svarade
    det är inget fel på dem. Så känns det iallafall, så fortsätt ni, det finns hjälp att få om ni tröttnar.

jag skrev upp allt hon sa så det var hennes exakta ord...

Amor vincit omnia
  • MissHellen

Jag vet inte om jag skulle våga ringa/träffa en spådam, för jag vill nog inte veta "allt" som ska händ ai mitt liv. De som händer, de händer (allt har en mening) Tror att jag skulle haka upp mej på just de jag har fått veta..

• maja 85

joelsfru: ojdå. men om man nu ska tro på det hon sa så verkar det ju iaf att ni kommer få hjälp om ni nu behöver det, så det verkade ju inte kört liksom

fast jag tycker ändå inte att du ska lyssna på det där.

misshellen: jag skulle inte heller våga prata med en spådam. jag skulle bara ta allt hon sa på fullaste allvar och bli jättedeprimerad om hon sa nåt negativt.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !