• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

maja, Salvi? Nej, de har jag ALDRIG hört..

• JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-19 13:34:56 följande:
    joelsfru:nope inga barn sen innan.var det med samma kille du blev gravid med förra gången? då vet du ju iaf att ni funkafr tillsammans. jag har hört att vissa som kan få barn var och en för sig inte kan få barn tillsammans, det vore ju rena mardrömmen om det vore så.en annan fråga till er alla: har ni hört att saliv är spermiedödande? :/
    Nej, det var med en annan. Joel har också lyckats göra en tjej gravid före mig, säger han. Så var för sig går det ju. Men herregud, tänk om det är våra spermier och ägg som inte passar ihop....???

Tror ni på spåtanter, förresten?

Aldrig hört det där med saliv...? Stämmer det?
    Amor vincit omnia
  • maja 85

misshellen: bra! jag hoppas att det inte är sant!höhöhö

• MissHellen

maja, haha ja

JoelsFru, Jag vet inte om jag tror på spåtanter eller inte? Durå? Har aldrig testa..

• MariaOMarkus

finns fler inne på fl som frågat om saliven dödar men de stämmer icke =)

• maja 85

mary: brabra! blev lite nervös där ett tag.haha

• AngelicaJ

Roligt att läsa kring era nervösa tankar.. Känner igen mig i de flesta inlägg.. Det jag är mest nervös över är om jag blir en bra mamma =/ Men jag tror att det löser sig =P

Nehe nu ska jag ut och ro på sjön med älsklingen och vovven, vi ska mysa och meta lite!-
    Ha de bra!

• JoelsFru

nej jag tror inte på spåtanter... men klart man blir nojjig då det var en som påstog att jag kommer bli tvungen att söka hjälp för att bli gravid...!

men vi får väl se.. om hon har rätt eller fel.

Amor vincit omnia
  • maja 85

joelsfru: ja alltså det vore ju alldeles fruktansvärt om man blev tvungen att välja mellan killen och att kunna bli med barn.hua!

spåtanter? shit alltså jag vet inte...man har ju hört historier där dom har haft helt rätt. jag tror kanske att det finns vissa som kan spå på riktigt men som allra flesta är nog bara bluff. har du blivit spådd eller?

• JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-19 13:47:29 följande:
    joelsfru: ja alltså det vore ju alldeles fruktansvärt om man blev tvungen att välja mellan killen och att kunna bli med barn.hua!spåtanter? shit alltså jag vet inte...man har ju hört historier där dom har haft helt rätt. jag tror kanske att det finns vissa som kan spå på riktigt men som allra flesta är nog bara bluff. har du blivit spådd eller?
    ja men bara över telefonen... så det kan man ju inte riktigt lita på... dom kanske sitter och drar lappar med Ja och Nej på ur en hatt typ...
    Amor vincit omnia
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !