• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Marylicious, Ja jag tycker inte att de är nåe annat än en evigt lååång väntan Men du får tala om hur de går..

• Niccisen

MissHellen:Ja det är så fånigt. man får en poäng för varje dag man står i kö...eller nåt sånt. och sen när man söker lägenhet så är det den person med mest poäng som får lägenheten....

Marylicious: Jag bor i Kungsör och han bor i Örebro

• MissHellen

Niccisen, Okej De har jag aldigr varit med om. Men ni kanske bor i bostadsrätt?

Hur länge har ni varit tillsammans förrästen?

O du Marylicious?

• Niccisen

MissHellen: Nepp hyreslägenhet. Är Örebros kommunala fastighetsbolag som har det systemet... och vi vill verkligen till det området för det är där hans son ska gå i skola när han blir så gammal..nu bor vi i slummen*S* alla tycker det, men det är faktiskt riktigt mysigt.

Bara 4 månader...Träffades ganska exakt för 5 månader sen*S*

• MissHellen

Niccisen, Jaha Har aldig hört de förut.. Men huvudsaken är ju att ni trivs

Okej, då är ni ju ganska nykära Fast de är vi fortfarande ändå, haha!

• MariaOMarkus

MissHellen - ja visst ska jag tala om hur de går..jag har bara en känsla av att de komemr bli ett +..hade de sist oxå och då blev de de,men man kanske inte ha samma tur nu..:p hehe

vi har varit tillsammans 5 månader =)

ni andra ?

• MissHellen

Marylicios, Låter bra de, är ju så nyfiken haha! Jasså? Men då kanske du har rätt igen då..

Jaha, så ni är nykära ni oxå då?

Värkar som de är bara vi som är gammla i gemen, hua! Vi har vare tillsmammans 4år o snart 3månader

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa jag hoppas min känsla har rätt =)
    har glömt men försöker ni få barn eller kör ni bara på ?=)

jaa det är vi ju haha.. åh länge de där men man kan ju som du sa innan,vara nykär för de

• maja 85

hej tjejer! någon där?

jag kom precis hem från en tjejmiddag, har lyckats att inte dricka en enda droppe ikväll :D...fast det krävdes en hel del bortförklaringar.haha.

jag och jonas har snart varit ihop i tre år..

• Niccisen

Ärligt talat så känns det som om jag och pojkvännen varit tillsammans i evigheter... vad skönt det ska bli att få börja skriva sambo iställt för pojkvännen...tar mkt längre tid ju! *lat*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !