• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

jo jag är liiiiite nyfiken, men jag är så himla säker på att det inte är nåt och jag vill inte ha ett minus, det känns så deppigt!haha

• MissHellen

maja, Jag förstår dej. Tar hällre mensen än ett minus, skulle ta hårdare :/

• maja 85

ja jag vill verkligen försöka undvika ett minus så långt det går, känns bättre att få mensen och tänka "nu tar vi nya tag nästa månad" tråkigt att gå och vänta på mensen om man vet att man inte är gravid

• maja 85

1984: om mensen inte kommit om en vecka så testar jag då..ska nämligen på kryssning nästa helg och då vill jag veta om jag kan dricka..

• MariaOMarkus

jag har bara en känsla av att de kommer bli plus denna månad..är de dumt o tänka så..tänk om de blir ett - ?? :/

• maja 85

mary: nej man kan ju inte hjälpa hur man känner, jag tycker det låter jättehärligt att ha den känslan. jag känner precis tvärtom :(....vad tror du killen säger om du skulle få ett plus den här månaden? ni hade väl bestämt att lägga planerna på is ett tag?

• MariaOMarkus

maja - jaa jag känner igen symptomen sen sist.. han vill jag ska göra abrto sa han,om det är ditigt i graviditeten..men då sa jag att de tänker jag aboslut inte göra,men vi får prata om de,om de nu blir så.. joo han vill ju vänta ett tag som sagt..men ahn får ta konsekenserna,vi är ju 2 på detta så

• maja 85

mary: oj vad spännande, det låter ju verkligen som att du kan vara gravid. vilka symptom har du?

• MissHellen

Marylicious, Jag håller med dej. Man är två om o ha sex! Hoppas allt ordnar sej..

Jag o min sambo har inte haft skyddat sex alls under våra 4år o de sa jag från början redan, att blir jag med barn vägrar jag göra abort!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !