• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

maja - jag har : humörsväningar. kissar ofta,svullen mage, äter mer/små äter, trötthe, sötsug, yr, smått illamående

Misshellen - jaa men visst ska man säga de i början. jaa de hoppas jag med för han vet var jag står så =)

• MissHellen

Marylicious, Ja men de är ju bra att han vet vad du tycker o känner så de inte kommer som en "översakning"!

Har alla brudar för sej i kväll då?

• MariaOMarkus

Misshellen - ja men visst är de det..börjar bli ivrig vill testa :P hahaha..

jag har haft studentmottagning idag (tog "studenten" i Onsdags då jag gick ut skolan) tidigt jag vet,men gick på folkhögskola och är ärntligen klar med min gymnasiekompitens..woohoo

• Niccisen
    MissHellen: Inte mycket alls... pojkvännen jobbar i Lkpg sååå trist, men nu har vi diskuterat och kommit fram till att det bästa vore om vli flyttade ihop 23 juli för det är min enda semestervecka... så... det blir en hel månad tidigare än från början, så det känns bra!

Gör du då?
  • MissHellen

Marylicious, När har du BIM då?

Jasså? Va kul Grattis får man väl säga då.. Tog studenten förra sommaren o nu när sommaren närmar sej så känner jag att jag längtar tillbaka! De var de mest underbaraste o värsta veckan/dagarna i mitt liv, men mesta del var de hur underbart kul som hällst

• MissHellen

Niccisen, Nej va kul Har ni hittat lägenhet eller?

Nja, Min sambo sitter ute på våran (sin) nybygda ute plats o dricker vin o lyssnar på musik, själv(?) Haha Så jag får se på den underbart bra filmen på 3:an heeelt själv, nåe jävla kippa-pan film, fattar ingenting o dom kan tydligen flyga i Kina/Japan(!)

• MariaOMarkus

MissHellen - de jag inte vet,tidigast den 24 och senaste den 29 så nångång där hahaha

Niccisen- vart bor du/ni ? =)

• Niccisen

MissHellen: Nej det blir så att jag flyttar in i hans först... han bor i en minimal 4a...min tvåa är nästan lika stor*S* Men vi står i kö för en annan lght men vill bo i ett speciellt område så då är det rätt höga poäng som krävs, men men, nån gång;P Huvudsaken nu är att vi får bo ihop och slippa resa 6 mil för att träffas!

• MissHellen

Marylicious, Okej Då vart de ju lite svårare då..

Niccisen, Jaha men är man kär så spelar de ingen roll var man bor Poäng?

• MariaOMarkus

MissHellen - jaa precis det är ju de..men får testa i veckan och se va de blir annars får jag vänta tills veckan efter låång väntan haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !