• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

maja, Ja precis så skulle jag oxå bli. Men de man inte vet om de lider man inte an

• maja 85

misshellen:; ja precis. men däremot skulle jag vilja att en doktor sa till mig om vi kunde bli grvaida eller inte. för det är ju ingen idé att stresse upp sig sådär varenda månad om det ändå inte kan bli når liksom. skulle nog ta det mycket lugnare också om jag visste att det inte var nåt fel på oss.

• 1984

maja.... snälla gå o testa dig nu =)

• MissHellen

maja, ja, men jag vet inte om jag skulle vilja veta de ändå.

Min mamma var på koll (hos gyn eller doktorn, de vet jag inte) men läkaren(?) sa att om mamma nån gång ville ha barn skulle hon komma till henne så skulle hon hjälpa min mamma. Nja, jag behöver nog inte din hjälp, jag har redan tre barn hemma (dessutom fick hon ett barn till efter de)! Men läkaren sa att hon var steril, men ack så fel hon hade Så allt är möjligt..

• maja 85

misshellen: haha ojdå. fan vad paff doktorn måste ha blivit :)

jag hade BIM igår..men den har inte kommit än så länge..

• Denise87

Altså, ni ska nog inte oroa er, det är ju faktiskt helt normalt att det tar upp emot ett år innan man blir gravid om man aktivt försöker, det är väl så himla mycket som ska stämma =) Sen så är det vanligt att man inte har ägglossning varje månad å så när man är ung..

• MissHellen

maja, Ja hon vart ganska paff när hon sa de Först trodde hon henne inte, haha!

Okej, men vi får väl se vad som duker upp, ett pyre eller mensen!

• 1984

Ett pyre såklart!!!!

*försöker skicka iväg maja till toan nu*

TESTA!! =) Är du inte nyfiken?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !