Inlägg från: decemberflicka |Visa alla inlägg
  • decemberflicka

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Ps. jag var förresten hos en sjukgymnast igår, hon sa att min smärta i rygg och höft allra troligast beror på bäcken-uppluckringar. Hon rekommenderade mig att skaffa ett bäcken-bälte.
    Så jag ska ringa min BM nu om en halvtimma och fråga om man kan låna såna hos henne, eller om jag ska köpa eget. Ds.

• decemberflicka

Majken...den där soppan verkar inte gå av för hackor... Mums!!

Imorgon blir det torsk med äggsås...det är väldigt gott.

• decemberflicka

Men gud...*suckar över mig själv*
    jag har TOTALT glömt vad jag köpte för kläder till bebis när jag var på Gekås i Ullared förra helgen...

Minns att det var en liten mössa...några bodysar...och nån pyamas också.

Sen köpte jag sängkläder!

• decemberflicka

Jaaa...det är klart, fleecefiltar!
    Fy vilken dag det har varit här på jobbet...stress från början till slut!
    *mår inte bra då*

Nu ska jag åka upp till Uddevalla och fika med några gravida tjejer...kul som sjutton...

• decemberflicka

Missisola...*skrattar* Vilka barn!! Det är kul när dom engagerar sig...
    Hur hade dom fått reda på det där om saltet då? *nyfiken*

• decemberflicka

Erhm...låter kanske läbbigt, men min navel har börjat ploppa ut!
    Det rinner massa konstigt gojs därifrån...sitter med en näsduk och en tops och försöker torka, men det kommer nytt hela tiden...
    Känns lite irriterat och är röd inuti naveln.
    Någon annan som "ploppat"?

• decemberflicka

A lie...vilket HUS!!! *trånar* Men som Liten sa - nya tapeter hade jag önskat... Men vilket badrum! Å så kamin....åååh...

Angående min navel så ska jag ringa distriktssköterskan omen kvart och kolla läget. Gissar på att jag inte behöver gå dit, utan får någon slags rekommendation istället.

Imorse kom vi iväg i BRA tid, så jag hann till och med åka förbi en bensinmack och köpa nya glödlampor till baklyktorna på bilen...å jag hann byta dom också. Det känns så bra att slippa stressa och jag gissar på att Anders känner samma sak!
    Hans första dag igår på riktiga uppdragsjobbet var helt OK sa han, det var mycket användarnamn och databastillgångar och så som behövde ordnas. Men han kom i kontakt med några andra konsulter som sitter på samma avdelning som han tror han kommer funka jättebra ihop med.
    Men det han tyckte var skönast var att han inte är beroende av NÅGON annan förutom sig själv när det gäller själva uppdraget.
    Så, är han nöjd, så är jag nöjd.

Idag var det 5 plusgrader när vi steg utanför dörren vid tjugo över sex - härligt, snart är våren här!!

• decemberflicka

Buuuäääk, har fått salva mot svamp i naveln...buuuäk igen. Blä. Men förhoppningsvis blir det ju bättre...nu har det ju börjat klia också.
    Konstigt, har aldrig haft problem med detta innan...

• decemberflicka

A lie - åh, ni har inte hunnit titta på det? Va tråkigt...hoppas verkligen dom öppnar dörrarna för er!

• decemberflicka

Liten...*skrattar* Den där damrösten har jag också på skiva, jag fnissade lite glatt när jag hörde den första gången!
    Tänkte att sambon också skulle må bra av att slappna av - tills hon frågade "Hur mår din livmoder idag?"...då trodde jag att jag skulle smälla aaav!!

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas