**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Åh, deklarationen! Den ser jag _faktiskt_ fram emot i år, eftersom vi kommer begära tillbaka myyycket pengar för alla resor vi har gjort under året...
Tänk er...jag har pendlat 20 mil om dagen, 5 dagar i veckan i lite över 200 dagar...det blir runt 10.000 kronor! För Anders blir det runt 7500 kronor...det blir sköna pengar till sensommaren...
Börnen - skönt att din BM tyckte som du...inte alltid lätt med det där. Kan inte tänka mig att försäkringskassan nekar dig heller!!
Damon - vad tråkigt att inte ha familjen nära, jag har ju bott 25 mil ifrån min familj i Göteborg när jag bodde med mitt ex i Skåne, det var ju jobbigt bara det...
Nu bor jag ju 10 mil från dom, men eftersom jag pendlat till Gbg varje dag så har det inte varit några problem att träffa dom om jag velat.
Halsbränna...?! Vad är DET?! *ironisk*
Går inte en meter utan min flaska med Gaviscon! Visst smakar det illa, men jäklar va bra den är...!!
Är hur trött som helst, tror faktiskt det kan vara väldigt nyttigt för mig att bli halvtidssjukskriven, så jag får chansen att varva ner lite...känner att jag behöver det.
På långfredagen ska vi hem till min tvillingsyster och hennes son och mysa med god mat och en bra film. Hennes sambo ska iväg och festa med arbetskamrater.
På påskafton är vi hembjudna till Anders föräldrar på påskmiddag, det ska bli mysigt. Hans lillasyster kommer också, det är inte så ofta jag träffar henne nu när hon flyttat till Strömstad.
Sen på söndag och måndag blir det bara att vara hemma, ta det lugnt, packa någon låda eller två...och bara mysa med varandra.
LabLover - läste precis nu att du ska byta till sommardäck...REDAN?! Oj oj...det vågar faktiskt inte jag...var bor du någonstans, bor du i södra delarna av Sverige, så du vågar dig på det?
Ha det så bra alla flickor!