Inlägg från: decemberflicka |Visa alla inlägg
  • decemberflicka

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

Det blev fetaost-lax med grönsakspasta. Alkoholfritt vitt vin till det...mums!

Vet ni när jag somnade igår? KVART I ÅTTA!!!
    Vi hade lagt oss i sängen för att ta igen oss lite efter den goda middagen...mitt i en mening märker Anders att jag somnat och inte alls hört vad han säger...haha!
    Så han smög sig ut med alla tre telefoner så jag inte skulle bli väckt.

Nu klockan sju vaknade jag till liv av att bebisen lekte studsmatta på blåsan.
    Gick upp och tvättade mig, gav mat till katterna och så...sen gick jag och la mig en stund, bara för att känna bebisen igen.
    Och nu känner jag verkligen när den vänder sig också! Det är så häftigt att det lixom inte bara är "dunsar" utan knuffar och "vågor" över magen...

Idag ska det städas här, för i morgon kommer det en kille och ska kolla på lägenheten, sen en tjej som ska hämta vårt ena soffbord och sen en kompis till Anders som var fikasugen...

Hoppas ni får en trevlig helg!

/Cissi

Ps. Är det förresten NÅGON som bor på Västkusten här bland deluxe-pinglorna, eller är det bara jag som gör det? Ds.

• decemberflicka

damon - Va mysigt det låter med ringarna!!!!

Det gick inte att kolla på "din" bostadsrätt...
    Sen det är med att få mycket gjort...hm, jag vet inte om jag kan hålla med om det!
    Jo, jag har bäddat och tvättat två omgångar tvätt.
    Sen har sambon gjort resten. Jag somnade till och med i soffan en timma vid lunchtid!

Men nu har vi gjort varsin toast, sambon sitter vid TV'n en stund, sen ska vi ner till förrådet och fota grejer vi vill sälja.

• decemberflicka

Jag har också problem med galleriet, damon!
    Har ju en magbild jag vill visa er...

Får vänta tills i morgon!

• decemberflicka

Jag hade inte en tanke på Alla Hjärtans Dag i morse, förrän chefen nämnde det på morgonmötet...PINSAMT.
    Hoppas inte sambon gör något nu så jag måste skämmas...

Hoppas ni får en bra dag!

Kram

• decemberflicka

Nu har jag lagt upp en till magbild! Även om den inte syns som thumb, så är det bara att klicka på den...

• decemberflicka

Jag har fått blombud från min älskade Anders!!!

En stor bukett med JÄTTEVACKRA blommor!!

Tulpaner, några andra lila-rosa små blommor, grönt och så var det någon sort lingonstjälk också...jättefina!!!

Åh, så generad jag blev här på jobbet nu!!!!

• decemberflicka

Hm...mitt galleri ser helknäppt ut. Vissa bilder har försvunnit, vissa bilder har ingen text och alla bilder ligger huller om buller!
    Hoppas verkligen Patrik ordnar det här...

• decemberflicka

Kardemumman - vilken fin mage du har nu!!

A lie - jag hade blivit SKITSUR!!

Ska lägga upp min magbild igen, så ni får se.
    Nu ska jag sova!!

Kram,
    Cissi

• decemberflicka

A lie - nä, nu är det lite väl uppenbart...*fnissar*

Idag jobbar jag hemifrån och tur är väl det, för nu ringde en tjej och ville komma och kolla på vår lägenhet...NU!

*skyndar att diska*

• decemberflicka

VildaMaria - en hemmabyggd vagga låter ju jättemysigt som släktklenod...
    *blev inspirerad*

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas