**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
Mab79 - vad mysigt med ett duntäcke. Även om jag inte trivs under så stora täcken, så förstår jag att det är mysigt. På nåt konstigt vänster...
Mammakläder är roligt!!
Mab79 - vad mysigt med ett duntäcke. Även om jag inte trivs under så stora täcken, så förstår jag att det är mysigt. På nåt konstigt vänster...
Mammakläder är roligt!!
Jag är i sjätte kalendermånaden, men sjunde graviditetsmånaden...
Men vad ska jag säga till dom som frågar?
Min tvillingsyster frågade mig precis och jag bara mumlade att jag var i vecka 25...men det var ju inte det hon frågade...
Hur säger ni?
Då är jag i sjätte månaden...tackar, tackar...
LabLover - ja, jag säger både och...de flesta frågar ju vilken vecka man är i...
Nu har jag precis vaknat från en 25 minuter lång tupplur på jobbet. Lutade min stol bakåt, satte fötterna på skrivbordet och SOMNADE.
Hörde inte mina arbetskamrater vara här inne, dom blev helt impade av att jag kunde sova...
Så nu har jag tagit en riktig power-nap...och jag känner mig faktiskt piggare!
Hej på er flickor!
Idag har vi beställt en vagn!!
Det blev en Brio Nova Classic, 2005 års modell, grå-svart.
Himla spännande!! Nu börjar det bli verklighet...
Sen var vi ute på stan och shoppade loss till sambon. Det blev ett par nya skor, ett par jeans, ett skärp...och det bästa av allt, en jättesnygg brun manchesterkavaj! Han blev skitsnygg i den!
Jag har alltid varit anti manchester, men åååh...*dreggel*
Jag kom hem till vår lägenhet för första gången sen i onsdags morse...och SOM jag har saknat mina katter...och min SÄNG!
Bebisen sparkar som sjutton till och från hela dagarna. Hur är det med er andra?
Kollade på melodifestivalen - blev vansinnig över Jimmy Jansson och så blev jag lite besviken på att Jessica Folcker inte gick vidare...
/Cissi
*försöker lägga in ett inlägg*
Oj då...det gick ju...
Har haft probs med att lägga in inlägg...har ni också det??
Jag blir så innerligt trött på familjeliv ibland!!!
Har suttit här och skrivit ganska mycket till ganska många av er och så blir det "sidan kan inte visas" och när jag går tillbaka så är allt jag skrivit borta!!! GRRRRRRR!!!
Iallafall - kortfattat.
Börnen - riktig bebismage, jag är så nyfiken på vad som gömmer sig inuti oss... Jag gissar på en pojke...........
Majken - jag hade blivit fullständigt förtvivlad, precis som du, om min sambo hade gjort så där. Men tur för honom att han tog hand om dig resten av dagen...
Lyllo - vi välde färg 129. Tänkte lägga in en bild på den i galleriet idag...så himla mycket vuxenpoäng där!
A lie och alla andra gråtmilda pinglor - vad jobbigt det låter! Jag har faktiskt inte känt av något sånt alls, men jag gissar på att hormonerna ligger och lurpassar och bara väntar på helt fel tillfälle...
Å så var det ju det här med vikten - jag har gått upp 6 kilo, jag går in i vecka 26 idag. Vet inte...jag är ganska nöjd än så länge, har knappt reflekterat över min viktökning faktiskt. Jag ser det som något fullt normalt nu när jag är gravid...för det är ju det!
Nu ska jag kopiera allt jag skrivit innan jag trycker på Posta inlägget.
Ny magbild har jag förresten, har ni kikat? *nyfiken*
Kram på er!
Cissi
VildaMaria - varför skulle folk ha något att säga om er semester? Åh, såmysigt det låter!! Akta bebis för myggor bara...finns ju rätt många där uppe!
Hur var det nu med gorgonzola-ost...den fick man inte äta, vare sig man värmde den eller inte va?
*funderar*