Å så funkar inte DVD-skivan...buuhhuuuuu.
Sitter här och tröstar mig med "bacon-snacks"...med coca-cola...åh, så gott! hihi...
Tänkte berätta vad jag köpte på Gekås i Ullared när jag ändå inte kan sitta i soffan och mysa.
Det var jag och svärmor som åkte. Så när vi kom in föreslog hon att vi skulle titta på bebiskläder med en gång.
Det blev så. När vi kom fram så började hon leta med en gång...peka, visa, ropa "Åh, Ciiiisssi, titta den häääär...och en sån här MÅSTE du köpa och den hääär!
Det slutade med att jag blev skitsur för att jag inte fick välja själv! Jag ville ju titta SJÄLV.
Som tur var så fattade hon hinten när jag ignorerade henne och gick åt ett helt annat håll. Då sa hon "jag går och tittar på damkläderna..."
Haha!
Så sen fick jag gå där själv och titta...och längta...och känna.
Det fanns ju så ENORMT mycket att välja på!
Det blev två pyamasar, fyra-fem body's, en liiiiiten mössa och det bästa av allt...två par snickar-byxor i mjukt jeanstyg...hihi. Så HIMLA söta!!
Sen hade jag fått i uppdrag att hitta kläder till min 6-åriga systerdotter Julia. Och det var om MÖJLIGT ännu roligare!! Hittade så mycket tuffa kläder till henne. Det blev tre par byxor, ett par ljusblå jeans, några lång- och kortärmade tröjor och en kjol...
Hittade en ljusbrun-melerad t-shirt med lite glitter och annat mönster på som jag såg med en gång att den skulle gå bra ihop till de ljusblå jeansen...somrigt!
Sen hittade jag några mamma-tshirts, som satt jättefint. Har tvättat dom nu under dagen så jag kan ha dom i veckan.
Sen köpte jag massa fina kläder till Anders, som blev riktigt överraskad när jag kom hem, vi hade inte alls planerat något till honom. Men han var så snygg i sina nya skjortor och t-shirts...
--------------
Nog tjatat om Gekås!
I förrgår ringde min storasyster och pratade om deras bil med mig. Dom har ju frågat om vi är intresserade av att köpa den.
Det är en mörkblå Volvo 950 kombi från 1997.
Vi blev erbjudna den för 55.000 och då får vi både sommardäck och vinterdäck. OCH min systersons bilbarnstol på köpet!
Jag pratade med pappa om det imorse och han tyckte vi skulle slå till.
Så nu har vi slagit till!
Vi blir alltså Volvo-ägare i slutet av mars...äntligen är det färdigt!
Nu har jag väl tröttat ut er med mitt tjat...