• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Sarasnaran

Zazla
    Detta framgick inte i dina anonyma svar i tråden.
    Därför plockades dom bort.

/Moderator

• Zazla

Det antar jag. Eftersom det bara var jag som hade den åsikten... Men jag kanske borde ha skrivit att det var TS. Det var ändå ett ganska känsligt inlägg jag skrev. Jag fattar inte att det blev anmält för att jag var anonym. Har folk inget bättre för sig än att anmäla andra för småsaker?

• Zazla

Ok jag får väl ge mig då. Känns bara frustrerande att jag inte kan fortsätta diskussionen.

• Sarasnaran

Jadu, det är inte min plats att påpeka om fok har bättre saker för sig.
    Anmäls dom så granskas dom och har dom anledning att tas bort så görs detta. Allt för att det ska bli så trivsamt och lika rättvist för alla användare av sajten.

Tycker du att de är otillbörligt portplockade ska du vända dig till Patrik.
    support@familjeliv.se

/Moderator

• lasueca

Mitt presfoto är borta,vad har hänt under natten??

• Roisin Dubh

Här har vi ju det ypperliga beviset på gisslet med "Anonym". Ingen vet vilken anonym som är vilken och missförstånd uppstår lätt. Vem skulle vilja ha ett helt forum där "Anonym" svarar på "Anonyms" inlägg i "Anonyms" tråd? Extremt trist eller hur?

Jag har just tjatat mig blå i denna tråd om saken.
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m2395438.html

• My 2

En anonym TS bör alltid börja sina nästa inlägg med "TS här", då uppstår inga missförstånd.

Är man anonym inläggsskrivare skriver man "Anonym nr 1111222233 här" och hänvisar då till inlägget på det inlägg där man uppgav personlig information.

Inget inlägg som uppfyller ovanstående och där ursprungsinlägget uppfyller kraven för anonymitet kommer att tas bort.

Jag vill återigen påpeka att VI INTE ser vem som döljer sig bakom anonym och alltså inte kan koppla ihop inläggen med varandra.

/Moderator

• lasueca

Ingen som svarar vad som hänt med min presbild...kan den bara försvinna??

• lasueca

Ingen som svarar vad som hänt med min Presbild under natten,kan den bara försvinna??

Svar på tråden Moderatortråden