• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Kajsan

Hej moderatorerna!

Nu undrar jag lite: Kommer anmälningarna till er i ordning vartefter de kommer in, eller slumpas de på en lista till er?

• Venus

De kommer in i turordning på en speciell lista...
    Men de som får flera anmälningar hamnar automatiskt längst upp...

Sedan så är det inte alltid den moderator som kan tackla just den frågan på rätt sätt är online och ibland när det är gränsfall vill vi diskutera vid sidan av så att det blir rätt beslut...

• Sarasnaran

Kajsan

Dom kommer in på listan efter antalet anmälningar.
    Flest anmälningar på samma sak ligger alltså överst.

• Sarasnaran

Kajsan

Anmälningarna ligger i vår lista efter hur många anmälningar som kommer in på samma sak. *kvällssludder*
    Alltså, 4 anmälningar på xxx-tråden ligger överst osv.

*Snutt trött*

• Kajsan

Aha! Då hajjar jag!
    Anledningen till att jag undrade är att jag har fått svar på anmälningar jag gjort efter vissa jag inte fått svar på alls.
    Men då fattar jag

• N E A

Är tråden som var aktiv senast igår/idag eller va man ska kalla det borttagen??

(Är kändisar mer skonade.
    Den där om man vet mindre om kändisar och deras sjuka/döda barn. Hoppas ni vet vilken jag menar. Hittar den inte i alla fall)

• Pia74

NEA; Länken ovan som Zmoothie har länkat kommer ju ingen vart så jag antar att tråden är borta.

• N E A

Pia: okej...

önskar så de talade om när trådar försvinner. Man tror ju man drömt hehe

• Zazla

Första gången som jag klagar på något:

Jag startade ett inlägg anonymt eftersom det handlade om något känsligt. Nu har jag fått min anonymitet indragen för att jag fortsätter att vara anonym i den tråden. Är detta ett skämt eller? Jag kan väl inte helt plötsligt avslöja mig själv bara för att ett svar inte är jättekänsligt?! Nu kan jag ju inte fortsätta att diskutera i tråden för då kommer ju alla att fatta vem jag är!

Svar på tråden Moderatortråden