• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • lasueca

Undrar fortfarande vad som hänt med min Presbild,kan den bara försvinna under natten???

• Glass

Det kanske inte är någon som kan svara dig just nu, det dyker säkert upp ett svar såsmåningom

• Zazla

Men hur länge är jag utan min anonymitet då? Det står bara tillsvidare i mailet.

• Sarasnaran

Du är av med anonymiteten en vecka om detta är din första varning.
    Du har bara fått en?

/Moderator

• Bebis

NU måste nån av er in o säga åt folk o inte spekulera öppet om troll i sena abort tråden.

• Bebis

Får man kanske fråga om det e nån som bett Patrik o fixa den där sabla smiley i texten rutan... det e ju bara knas med de symbolerna ju.....

• My 2

Bebis: ibland önskar man att man som moderator hade liiiite mer befogenheter... det är ju fixat på fem röda... Men maila du honom IGEN så kanske det händer något

Svar på tråden Moderatortråden