Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Grattis longing for a little one!!
Jag plussade också igår, helt underbart!!!!
Tack allihopa! Men jag kanske har "ropat hej" alldeles för tidigt... I eftermiddags fick jag mörkbruna flytningar, inte mycket men ändå. Jag vet att det inte behöver betyda något men jag kan änså inte låta bli att bli lite orolig..
den här gubben skulle det ju vara... är såklart inte arg, "bara" orolig och lite ledsen..
longing for a little one
Grattis! Hoppas verkligen inte att det är kört för dig. Hoppas det stannat av nu.
ninisen
men vad konstigt. På sahlgrenska har dom oxå semester stängt from nästa vecka tror jag men jag får komma ändå. Dom gör det på kvinnokliniken istället för inne på ivf avdelningen. men så klart så märker man ju om något går fel, men vad underligt. kan du inte gå och göra det privat istället då kanske?
Noi
Underbart!!!
bamsefan
Skönt att det äntligen händer något för dig. Pratar ng för alla här inne när jag säger att vi håller tummarna och tänker på dig på fredag.
Själv somnade jag på jobbet idag
Arbetar på förskola och hade vilan med barnen. När jag såg att de alla hade somnat tänkte jag att jag ska "bara" ligga fem min till. Ouups bidde visst 45 min
Hur känner ni andra er?
longing for a little one:Grattis till plusset!Hoppas att allt är som det ska, håller tummarna!
Bamsefan:Va skönt att du får kolla upp allt på fredag!
Noi:Vad härligt!!
Här är det som vanligt, inget nytt!Trött har jag varit idag, tur att man har semester!
Jag är så trött, somnade som en sten efter jobbet en halvtimma, annars mår jag lite illa på em och idag var jag tvungen att investera i tå nya bh, det putar över tidvis...inte skönt.
Jag längtar tills fredag och min vul så jag kan slappna av och njuta lite...känns overkligt nu.
Hoppas att det inte blev blödning Longingforalittleone!
Vi är några stycken som ska på VUL på fredag. Hoppas att alla får bra och lugnande besked. Vi ska på vår andra VUL och jag hoppas att hjärtat slår fotfarande. Är så nervös...
Lycka till shoppingfia och Bamsefan på fredag!
Håller alla tummar jag med.
Jag mår ganska dåligt nu. Har börjat kräkas av illamåendet. Har börjat ta Postafen eftersom jag inte vill kräkas upp medicinen. Trött. Samtidigt förkyld. Men överlycklig!
Tittar in här och hoppas att man kan få vara med ?
Gravid i v. 5+4 efter ICSI FET
Catta 80 välkommen hit!
Nu har jag tagit mitt fjärde gravtest, jag fick sån noja inför vul i morgon, tänk om jag kommer dit och så är det inget? Men det var plus puh!
Önskar alla som skall på vul i morgon lycka till! Skönt att veta att man inte är ensam om att vara nervös!
Jag skall till min favorit läkare så det blir skojigt.