Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Åh Bamse. Håller alla tummar för dig!
Välkommen Ninisen och Noi.
Välkomna hit ninisen och noi!
Noi , vi har samma datum plus den 6/6 och jag är på 7+1 skall på vul på fredag den 29/6, vad kul!
Bamse, nu hoppas vi och tror att allt går bra i kväll och att det inte är någon fara!!!
shoppingfia: helt synkade alltså!
Dumma dumma jag.Ringde akuten nu innan jag tänkte åka.Men fick samma svar igen.att jag inte fick komma.Man kan ändå inte se något.Men herre gud man ser ju om det finns en hinnsäck kvar eller inte.Så nu tappa jag ork o lust till att åka.Så jag räknar med att jag fått missfall orkar inte leva i någon drömvärld.Ska ringa ivfkliniken imorgon och se om jag kan få dom att ändra sig och ta emot mig......
Välkommen ninisen och noi!
Kul att se att vi blir fler
ninisen
Ja, visst är det konstigt med dessa symtom. I magen känns verkligen ingenting...
Men brösten ömmar faktiskt mer nu och sambon min gillar att dom blivit hårdare
Bamsefan
Ring inte utan åk bara in. Då kan du ju får se själv oxå på en ultraljudsbild om man ser något eller inte. Måste kännas skönare för dig när du sett det med egna ögon.
Tappa inte hoppet Bamsefan! Ring ivf kliniken och be dem om hjälp, går du privat?
De borde ju hjälpa dig tycker man om inte anske du skall överväga ett privat vul så att du får ett svar.Och eftersom det kan ta upp till två veckor innan gravhormonerna försvinner vid missfall kan man ju inte lita på testen heller...
Du kan inte gå runt i denna ovisshet! det är inte hälsosamt.
Hoppas att det ordnar sig till det bästa! kram
Fått min UL tid. Den 12/7
Shoppngfia: Jag går på sahlgrenska.Och det är även den akuten jag pratat med.Men nu är jag bara matt.Få se vad jag orkar ta tag i imorgon.Har tagit en dag ledigt.Men visst tycker man dom kunde se förbi sina regler,när man haft tidigare missfall och håller på med ivf.Det är ju inte direkt slumpen som gjort att man blivit gravid.
Någon mer än jag som känner svaga mensliknande smärtor i tjejmagen under ruvningen? De kommer och går...är ju lite orolig för pyret där inne jue. Är det ett gott/dåligt tecken?
Jag håller med dig Bamsefan,de borde verkligen ta hänsyn till det.
Prova annars med Carlanderska eller barnmorskegruppen, tror inte kanske att man får tid på carlanderska bara för vul men barnmorskegruppen har jag hört mycket gott om.
Snartliverhorn-spännande!