Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Här är en till som e ledsen.....Fick en rejäl blödning strax efter kl18....och det sipprar fortfarande.Sitter och väntar på att min gubbe ska komma hem.Så vi kan åka in akut.Kunde det inte bara få gå denna gången.Håller krampaktigt mina tummar och hoppas fortfarande......men är samtidigt realistisk.Har ju satt in 2 embryon så man vet ju inte.....
Bamsefan: Nej, vad är det jag läser, så ledsen för din skull. Hoppas nu att det inte är något allvarligt.
Många kramar och tummar i från mig.
Bamsefan: Å nej!! Fan för den där mensen säger jag bara. Satte du in två? Då hoppas jag innerligt att det bara är en som ev krånglar
Håller tummarna för er båda två fismamman och bamsefan!!
Ringde akuten och hon ville inte vi skulle komma in.Hon tyckte vi skulle vänta och ringa till ivf mottagningen imorgon....Så det är väll bara att vänta.Just nu har det avtagit.....men ovissheten gör ju en tokig....
Fismamman och Bamsefan:Håller tummarna för er båda att allt står rätt till med era "pyren" i magen.Stor kram från mig.
Snartliverhorn:Grattis till plusset och välkommen hit!
Vi lyckades också på första IVF. Nu är man ju skapligt nervös för att det inte ska gå hela vägen. Det har bara gått 5+5 än så länge...
Men jag har inga blödningar nu i alla fall. Lycka till ni andra!
Fismamman och Bamsefan: Hoppas blödningen har slutat och ni mår båda bra nu. Håller tummarna för er!
Själv är går jag in i v9 på onsdag och imorgon ska jag på ett hälsosamtal till MVC. På fredag ska vi på förhoppnings sista VUL hos min privata gynekolog. Är lite nervös inför fredagen...
Jag är så lycklig!!! Allt såg bra ut. Vi fick se det lilla pyret och hjärtat slog. Blödningarna har ingenting med missfall att göra. Hurra!! Det är moderkakan som bildas och växer in i livmoderväggen!
När jag såg att allting var bra började jag lipa som en gris. Alla spänningar släppte. Fy vilken pers men med ett lyckligt slut.
Hur har det gått för dig Bamse?
Åh Fismamman vad härligt!!!!! Jag hoppades att så var fallet när du sa bruna flytningar!!! Eftersom jag hade det vid jul när jag fick missfall har jag läst varenda tråd om ämnet och fattat det som att just bruna flytningar var väldigt vanlit!! En stor kram åh vad skönt att läsa!
Bamsefan , hoppas hoppas nu att du kommer med ett lika glädjande besked, jag håller tummarna och tänker på dig i dag! Kram