• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • bamsefan

Fismamma:Vad glad jag blir för din skull.

Jag kom fram till slut i telekö.Men dom tyckte inte heller att jag skulle komma in.Hon sa det finns ändå inget att göra och sa att jag får vänta till vul den 10/7.HALLÅ...tror dom man är hur stark som helst.Dom måste ju se hur lätt som helst om det var missfall eller inte.Får se hur jag gör och hur länge jag står ut.Kanske åker in akut ändå i kväll....

Blödningen avtog och det kommer bara lite lite på pappret nu....så jag vet ingenting......

• Lisa69

Fismamman: Härligt!

Äntligen gravid
  • shoppingfia

Bamsefan- vad skönt att blödningen avtog! Har du ont i magen?

• bamsefan

Shoppingfia: Mej jag har inte ont i magen.Men tycker det är konstigt att dom ska låta mig gå och vänta i 14 dagar till....Och inta hade dom något o säga eller fråga.Låter ju nästan som dom mena att det redan var över.Man blir så trött när dom inte prater klarspråk.Funderar på att åka in akut ikväll iallafall.Kan ju inta vänta så länge.

• Fismamman

Tycker du ska åka in. När jag hade blödningar förra gången tog de till slut emot mig. Jag tjatade och grät. Skitjobbigt att vänta i två veckor.

• shoppingfia

Nej vänta i två veckor kan du inte göra! Var det ivf kliniken du pratade med eller akuten?
    Skönt att du inte har ont i magen, känns ju mer hoppfullt!
    Nej usch vad maktlös man blir!

• bamsefan

Shoppingfia:Har pratat med både ivf kliniken och akuten.Är ju bara i v6(5+5)så det kanske är så att det inte finns något att se ändå?

• shoppingfia

Nää det kanske är så.. usch vad jobbigt.. Var det ivf kliniken som sa att attt du skulle vänta till vul?
    De måpste ju kunnar hjälpa dig på något vis, inte skall du behöva gå i två veckor..skönt att du inte har ont i allafall... känns som sagt lite mer hoppfullt då!

• makro1

Bamsefan: Min doktor sa så här: Man kan se hjärtat i 5+6, gula säcken ser man i början av v 5. Så det finns visst något att se där inne. Stå på dig och kolla upp det! Tänk vilken lättnad det bli om allt är som det ska.

• Lisa69

Bamsefan: Tänker på dig.

Äntligen gravid
Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf