Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Hej där.
Nu lämnar jag den här tråden.Har nu varit på vul och han sa vad jag trodde.90% missfall,det fanns lite blod kvar som spöka.Så han ville vi skulle komma tillbaka på den tiden vi fått sen innan.Så han kan kolla så allt kommít ut.Och för att boka in nya tider för fet i hösten med mina sista frysisar(2st).
Så tjejer lycka till på vägen.Hoppas ni alla blir så bra mammor man bara kan bli när man kämpar som ni.
Ok! så då kan jag gå på VUL i vecka 7+0 då!
Ska bli så spännade! Hoppas att jag med egna ögon kan se hjärtat slå!
Å nej! Vad tråkigt!
Stor, stor kram och välkommen tillbaka snart!
Bamsefan:
Usch vad tråkigt! Ett stort lycka till med er FET i höst!
O nej vad tråkigt Bamsefan. Lycka till du med. Hoppas det blir din tur snart!
Bamsefan, neeeej åh det var inte vad jag trodde..men vi är kämpare så till hösten! Och ursäkta om jag låter negativ i semestertider men den kommer fort! Kraam
Tack alla.Jag ska allt läs om hur det går för er.Se så att ni sköter er.
Bamsefan
Ursh! så tråkigt att höra. Hoppas innerligt att det ska lyckas till hösten i alla fall.
Vad kul för er som varit på VUL. Jag lääääängtar så till mitt den 12 juli. Kommer då precis att gå in i vecka 8. Spännande värre. Mådde riktigt illa i morse. Kände mig även väldigt yr.
Någon som vet när man kan börja med järntilskott?
Bamsefan
Vad tråkigt att höra!! Hoppas och tror att ni lyckas till hösten!!!
Själv är jag orolig för jag har så lite med symptom, jag känner mig ju nästan som vanligt. Brösten är pytte lite ömma, jag hoppas att det beror på att det inte var så länge sedan jag slutade amma dottern (6 mån sedan), att de lixom är "härdade".
Inget illamående så långt ögat når.. Hade mycket molvärk igår kändes nästan som när jag har mens -Idag känner jag inget...
snartliverhorn; vad skönt att du börjar känna av grav, då vet du ju att det är på rätt väg i alla fall.
Jag började med järntillskott i v25 med dottern, men man kan ju börja tidigare om man behöver såklart!!
Bamsefan: Jag är verkligen ledsen för dig. Vad orättvist det kan vara...
Själv var vi på VUL i fredags och såg vår pyre för andra gången. Hjärtat slog fotfarande och den mättes till 15,8 mm dvs till v8+0 och jag är i v8+2 enligt FL så det verkar stämma rätt så bra. (Bild finns i mitt galleri.) Nu ser vi fram till inskrivningen på MVC den 19:e juli och att dagarna går fort fram till v12.
Kramar till alla!