• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • Emma 77

Ninisen: Nu har jag pratat med Kvinnokliniken och jag ska in på VUL nu kl.10. Inte för att de kunde se ngt sa sköterskan men jag kan inte koppla av har sovit jättedåligt i natt o idag är jag hemma från jobbet. Vill bara veta om det är missfall på gång eller om pyret spelar mig ett spratt.

Hur går det för dig?

Kram

• Catta80

Åhh vad skönt Emma att få komma in tidigare det kommer att lätta sen

Håller tummarna för dig.

ja jag väntar på att KK ska ringa nu 09:10 så då hoppas jag på att få en ny VUL tid innan den 25/7

• Noi

Ezzy: Jag hade inga direkta gravtecken när jag plussade. Fyra dagar innan hade jag sådan "mensvärk" att jag nästan började tjuta för att jag var så säker på att det var kört. Lite ondare i brösten än vanligt, möjligtvis. Men kvällen innan testet satt jag och sade att jag inte kände något åt vare sig ena eller andra hållet och att det kändes som 50/50. Men det blev ett plus!

• ezzy

Tack alla för era lugnande svar. Det känns lite mer hoppfullt nu...i morgonbitti tjuvtestar jag här hemma. Senare under dagen går jag till vårdcentralen för ett blodprov...på onsdag vet jag definitivt om jag är gravid eller ej. Sååå nervöst!!!

• Solen73

Måste bara fråga, varför är det inte "bra" med diarre? är det nåt tecken på att det kan gå tokigt eller?

• anjo1

Hej! Nu vågar jag mig äntligen in på en gravid-tråd. Idag var jag på VUL och fick se pyret som var 12,4mm!! Hjärtat tickade och allt såg bra ut. Vilken underbar känsla efter 2,5 års kämpande och 2 IVF.

• shoppingfia

välkommen hit Anjo1! Och grattis!

Vad tycker ni tjejer, skall vi göra en lista med lite datum så vi kan hålla koll på varandra?

Jag börjar så får vi se vad ni tycker.

Shoppingfia,33 år plus den 6/6 beräknad födsel 11 feb,2008

• ninisen

Emma27; Håller alla tummar för att det gått bra för dig idag!!!

själv missade jag min BMs telefontid så jag ringer imorgon och frågar om blodprov. Jag är kanske lite mer öm i brösten idag och inatt var jag på toa tre ggr!!! så några symptom finns ju, knäppt att man är nöjd över att få sin nattsömn rubbad...

Snartliverhorn; Varför är det inte bra med diarre? Vad står det mer? Min mage har verkligen varit ur balans den senaste tiden. Det är precis sådant man går och funderar kring!!

Catta80; Jag har också en sen VUL tid 7/8 känns som en hel evighet dit!!

Är nu i v5+3.

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf