• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • kariin

Ninisen och Noi:Välkomna hit!!

Bamsefan:Tänker på dig, fy vad jobbigt att inte veta.KRAM

• ezzy

Är också ruvare. Vågar inte lägga in mig på listan..sådana listor har betytt otur för mig tidigare men jag är allt med på ett hörn här på tråden ändå. Har testdag den 3/7....
    Lycka till allihop!!

• ninisen

Min VUL-tid blir inte förrän 7/8!!! (eftersom jag hamnade mitt i klinikens semester) Hur ska jag kunna vänta så länge med att se hur allt står till där inne?! Fast är det riktigt illa får man ju ändå veta det tids nog..

Mina symptom har idag varit liiite ömma bröst, molvärk och en stor uppsvälld mage nu på kvällskvisten! inget illamående ännu både skönt och inte...

När jag var gravid med dottern vet jag att illamåendet började på allvar runt v8, nu är jag ju endast i v 4+4, så det är ju väldigt tidigt ännu.

bamsefan; varje steg i den här ivfkarussellen går ju i ovisshetens tecken, men det som du går igenom nu är ju om än värre!!! När jag fick mitt tidiga missfall så såg jag ju på testet att det var jätte svagt på testdagen så jag misstänkte att något var fel, men man hade ju ändå hopp, jag mådde jätte dåligt under den tiden och man kan ju inte sörja och gå vidare tills man vet.
    Kram o hoppas att du får besked snart!!

• Noi

Jag har just varit på VUL och sett ett litet levande, flimrande fält på 10 mm. Och läkaren trodde inte att jag skulle börja må illa om jag inte har gjort det redan, så då är det väl bara att sluta oroa sig för att jag inte mår illa och börja njuta av det istället.

Hoppas du får klarhet idag, Bamesfan! Så jobbigt att inte veta...

• bamsefan

Prata med ivfkl igen nu på morgonen och fick en tid på fredag.Ska bli skönt att få ett avslut på detta .Jag räknar med missfall och så får det bli som det blir.Skönt att slippa vänta i 14 dagar till.

• Fismamman

Vad härligt Noi.

Vad skönt Bamsefan. Ovissheten är värst.

• shoppingfia

Härligt Noi!

Vad skönt Bamsefan att du fick tid på fredag! Säger som fismamman att ovissheten är värst.
    Vi hoppas fortfarande på det bästa....Kraaam

• Mitt livs lycka

Hej allihopa,

jag plussade igår! Känns helt overkligt, kan inte förstå att jag har ett lite pyre där inne som växer. Hoppas bara att han/hon trivs bra och vill stanna kvar ett bra tag fram över!

• shoppingfia

Grattis longingforalittleone!

• Fismamman

Grattis longing for a little one.

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf