• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • shoppingfia

Hej allihopa,

Kanske- jag gjorde ingeting, vilade bara när det gjorde ont, nu har det nästan försvunnit..
    Tillbaka från inskrivning hos min nya Bm , jätte mysig, fick höra hjärtat slå det var såååå skönt, på fredag morgon är det ultraljud, skall bli spännande. Så nu blev det en liten tur på stan och där jag inhandlade två små svarta bodys och ett par små byxor i samma färg, blev så glad att hitta de sista i svart!De var jättedyra så är det någon som spanat in svarta barnkläder hojta gärna till!

Ha en bra dag!

• smilla 1

ok, vila.... vilken tur att jag är hemma i dag... Flört

• shoppingfia

På minishop i göteborg, de var lite svart gråa , supermjuka jättegoa, köpte strl 56 imps &elfs hette märket!

• shoppingfia

Äh man kan inte veta allt, den ligger på vallgatan 21! Dyrt dyrt men fint fint!!

• Noi

Kanske - jag har också bara tagit det lite lugnare när jag har fått ont i ryggen/skinkan. Jag har inte haft så ont att jag inte kan gå, men när jag har gått länge och fort känner jag av det. Det räcker oftast med att sitta still ett tag, så är det borta sedan.

• bamsefan

Tittar in lite då o då och tittar till er.Ser att ni växer och frodas i rätt riktning.Önska jag kunde få ha alla era krämpor.Fortsatt lycka till.

• shoppingfia

Åh hej Bamsefan, hur går det för dig? Hoppas att du snart är tillbaka i tråden!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf