Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Ni med ryggont. Testa att sova på nätterna med en liten kudde emellan benen. De har hjälpt mig lite. Har inte ont varje dag i alla fall...
Vad härligt Shoppingfia!! Underbart att handla till den lille. Såklart man måste sprida utgifterna lite ![]()
Går det inte hela vägen med graviditeten så struntar jag i pengarna. Det är ju en sådan härlig känsla att få handla till den lille ![]()
Hoppar in här jag med! Ni verkar i och för sig gått längre än jag allesammans som är alldeles purfärskt nygravid på fjärde försöket, 1 IVF och 3 FET har vi gjort.
Bor i Stockholm, har en sexåring sedan tidigare förhållande som inte är ivf-barn (hon lyckades komma innan mina äggledare totalt gav upp).
Känner igen några signaturer här, hoppas det är okej att jag ramlar in fast jag bara är i vecka 5. ;)
lillawi
klart du är välkommen!!! spelar väl ingen roll hur långt man gått. jag är i v12.
Välkommen lillawi!!! Och ett stort grattis!!!!
Varmt välkommen lillawi!
Känner igen dig från någon ruvartråd. Kul att du fick komma hit ![]()
Själv är jag i v 15.
Goddagens!
Idag har jag varit på gravid-yoga-introduktion! Jag visste inte att jag var stel som en planka, och ner till fötterna nådda jag baske mig inte alls, inte ens på en rejäl utandning...
Men jag tror att det blir bra det här för mig, stress och sånt ska flyga och fara och jag tror bäckenbotten mår lite bra av det här.
Håller ni andra tjejer på med nånting? Ja, förutom promenader förstås. Jag vågar inte hoppa och skutta längre, det blir lite v ä l mycket.
Må gott!
Har funderat på att prova just yoga,,,, men här finns bara vanlig inte den speciella för gravida,,, får väl ringa och kolla med dem. tror oxå att det är bra just för stress och oro och så... annars har jag även funderat på vattengympa... men som sagt allt är ännu bara funderingar....
Jag ska anmäla mig på något som heter magplasket. Är en form av vattengymnastik för just gravida. Älskar vatten och allt som har med det att göra och nu får jag ju lov att känna mig som en riktig knubbsäl oxå ![]()
Välkommen lillawi! Vad kul att du är här!
Jag ska gå på gravidyoga, tror jag. Har gått på vanlig yoga innan, och gillar det jättemycket.