• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • Ripley76

Guuud va ni kommer ihåg mycket! KUL!
    Alla inlägg är så roliga att läsa! Får även jag tacka ts!

Jag minns SMASH! - Hej farsan, vi har blivit upptäckta! (på grov Hallenska) -Faaan viket tjaskigt kontor!

Ett annat minne är att spela Den försvunna diamanten och lyssna på Freestyle - Varje dag rider omkring...

Nu skall jag kolla på din länk Mary J...

• Cateye

Kom på nu när jag kikat på länken att jag gillade Dårfinkar&Dönickar...Var det inte där den här fågeln var??Eller var det i "Ballongen spricker"?Blir osäker nu.Jag hade fel,det är melodin till Dårfinkar&Dönickar som jag fortfarande kan sjunga..haha så det kan bli.Men det blir väl så med många minnen,man blandar till slut ihop det och det gjorde nog jag.Sorry!

• ACK
    Cateye skrev 2007-07-04 14:59:30 följande:
    Kom på nu när jag kikat på länken att jag gillade Dårfinkar&Dönickar...Var det inte där den här fågeln var??Eller var det i "Ballongen spricker"?Blir osäker nu.Jag hade fel,det är melodin till Dårfinkar&Dönickar som jag fortfarande kan sjunga..haha så det kan bli.Men det blir väl så med många minnen,man blandar till slut ihop det och det gjorde nog jag.Sorry!
    Dårfinkar o Dönickar. Den serien handlande om en tjej som hette Simone men alla trodde att hon var en kille som hette Simon.
  • LindizJ

min var gul
    Åsa Ystad skrev 2007-06-20 09:28:46 följande:

Duschmössan som var som en austronauthjälm (min var neongrön med matchande flip-flops).
  • LindizJ

jag hade en sån , men med motiv från star wars..haha..! sålde den till en samlare nyligen
    Två Kottar skrev 2007-06-20 09:56:35 följande:

Jag minns de här 4-kantiga termosarna av plast med typ Disney-motiv på. Man fällde ut en liten "pip" som man hällde ifrån. Alla hade sådana i lågstadiet.
  • LindizJ

såna där slajmiga grejer som man fick i en boll i en sån där leksaksautomat , så kunde man kasta de på väggen så klibbade den fast.
    fanns även orange bläckfiskar som klättrade när man kastade dem på väggen

Svar på tråden Saker vi minns!