• Ulrisa

Islandshäst tråden!

En tråd för oss Islandshäst älskare! spelar ingen roll om du har en egen eller rider någon annans eller bara gillar dom! prata på!

Jag har en Islands vallack född -88 (gammal kille nu) men lika pigg och busig som vanligt

Han lider av kronisk hosta och går ute hela året och äter endast hösilage.. han rids lungt och så länge man gör det så märker man inte av sjukdomen!

Hans namn är Lysingur och finns i mitt galleri!

Ulrika & Lysingur

• Svar på tråden Islandshäst tråden!
  • Ulrisa

Hi hi.. nej tyvärr...

(¯`°?.¸ ღ Mammas små älsklingar ♥ ♥ ♥ Isak & Elina ღ ¸.?°´¯)
  • Ulrisa

JO! nu ser jag

• Ulrisa

Åh vad fiin och katten å Lilltösen me naturligtvis! jättesöta

• Ulrisa

Hur gammal va han?

(¯`°?.¸ ღ Isak 021119 ♥ ♥ ♥ Elina 061019 ღ ¸.?°´¯)
  • Tinna79

Joker är född 1997, på bilden var han 5 år...Bilden är tagen på framridningen på vår första tävling.

• Tinna79

Hm kom ju på att jag la in flera bilder på honom...menade självklart bilden där jag rider... På bilden från hagen vet jag faktiskt inte hur gammal han kan ha varit...

• Ulrisa

Jättefin va han ialla fall

(¯`°?.¸ ღ Isak 021119 ♥ ♥ ♥ Elina 061019 ღ ¸.?°´¯)
  • Annorlundors
    Ulrisa skrev 2007-07-29 10:33:47 följande:
    Åh vad roligt Tinna! har du inga bilder på kusarna här inne älskar vi bilder på vår speciella ras och det roligaste av allt är att ALLA är verkligen fina! det finns nog inga fula Islandshästar.. eller är det någon som sett en "ful" Islandshäst nångång? Inte jag!
    jag såg en förra sommarn som var jätte hög å extremt fet, har aldrig sett en så fet häst någonsin, å han blev inte det minsta söt eller fin.... Lite man å svans fult ansikte å den där tunnan på magen...hihi....Så fula isisar finns men sällsynta
Svar på tråden Islandshäst tråden!