Jessica:
Ok! Var tvungen att kolla igen, och det var pärlorna som hängde ner från buketten som gjorde att jag trodde kjolen hade vinröda detaljer. Shit vilket jobb, tänkte jag!
Ursnygg var du! Fick du trixa och hålla på att sy in, etc, för du måste väl gått ner alla dina mamma-kg nu!
Vill du ha några av mina förresten??
Maria:
Hahaha! Ja, det är ju en typisk svengelsk verb-böjning!!
Alexis är så jäkla härlig nu!! Hon rapade härom dagen och tyckte väl att min reaktion var skitkul, för sen höll hon på att fake-rapa för att få samma reaktion igen. 
Och sen ser hon ju upp till Luke som ingen annan. Han brukar snurra-snurra-snurra här i vardagsrummet tills han blir så yr att han ramlar (billig fylla
) och nu håller Alexis på att härma honom som bäst. Hon snurrar 1-2 varv, sen låtsas hon ramla. Och skrattar och försäkrar sig om att vi såg henne.
Teaterapa!
Och en massa skit pratar hon. Hon ser verkligen ut att säga något medan hon babblar. Nickar och viftar. Jag tror Ida höll på så i samma ålder om jag inte minns fel!
Men samtidigt är hon en ganska blyg mammagris. Har vi folk här, speciellt lite större barn, då sitter hon gärna i mammas knä och observerar.
Fan, vad tiden går fort!!!! Hon känns som stora tjejen liksom! Igår klättrade hon upp och satte sig på en köksstol! Min lilla plutta!!