• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • HeddaBigBum

och givetvis hittade vi poliskostymen på BuyCostumes.com, inte "bye"... ByeMoney.com blev det ju, men rätt ska väl vara rätt, så man inte åker på ännu en varning här på kära FL.

Jag funderar också på att sälja barnens "gamla" halloween-dräkter och förhoppningsvis få in lite cash!

• JessicaåIda

Vad ni skriver.....

Blev du nöjd med sovrummet?

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • Fragglerock
    JessicaåIda skrev 2007-09-09 22:29:46 följande:
    Vad ni skriver..... Blev du nöjd med sovrummet?
    AAAaw, jag bara väntade på frågan!

När är jag någonsin nöjd??

Jorå, det blir nog fint när det blir klart!
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • JessicaåIda

*hehe*

Undrar när de kommer att kasta ett klippkort efter dig på Nordsjö/beckers/Alcro Räcka ut tungan

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • HeddaBigBum

jag hade redan fått rapport från Danne att du inte var 100 ... men som sagt är man (och särskilt du ) någonsin det?

• JessicaåIda

Gu vad gubben fiser. Han var på kräftskiva igår, ligger nu i lilla sovrummet & det luktar ända hit!!! Han har nog tänkt att vi andra ska sova gott(slås ut) i natt Flört

För några veckor sedan så hade han en sådan där gasnatt. Det slutade med att Ida kom in å väckte mig med: -mamma, pappa luktar illa, jag kan inte sova...... Men hallå.... Hon vaknade av att det luktade illa å då måste det han luktat, för inget väcker min dotter när hon väl sover....

• HeddaBigBum

LMAO!!!! Jag dör!!!! Treeeeeeevlig han låter din Pelle!!!!

• Fragglerock

Frågan är väl Jessica, VET HAN att du delar med dig av hans svagheter till allmän beskådan? *asgarv*

Det kanske blir skilsmässa snabbare än kvickt!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • hejlis

Hedda: Brukar du få varningar ??? Förvånad Oskyldig Vaaaaaad hade du gjort då????

• HeddaBigBum
    hejlis skrev 2007-09-10 10:24:28 följande:
    Hedda: Brukar du få varningar ???   Vaaaaaad hade du gjort då????
    oh yeah, I'm a bad ass!

En gång startade jag en omröstning om microvågsugnar (riktigt modigt av mig). Alla microvågsugnar jag sett öppnas alltid åt vänster, så jag gjorde en liten scientific undersökning. Jag hade med en bild på en microvågsugn som exempel. Eftersom jag inte angett VAR på det vida världs-nätet så fick jag en varning. Ansvarig medborgare som jag är så tänke jag givetvis rätta till mitt misstag och länka till bilden, men då hade de tagit bort hela omröstningen.
    Och nu får jag säkert en varning för att jag pratar om ett specifikt fall (har också hänt )... Jag lever farligt!
Svar på tråden Go Fika!