• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • Fragglerock

Jag gillade ju  verkligen Jimmys lägenhet förra gången jag såg den. Men ju fler ggr jag ser att folk tagit bort väggen mellan hall och kök desto mer ogillar jag det! Det blir typ som att äta i hallen känns det som.

Först kändes det ju så stort och ljust, men nu när jag ser olika varianter på det så njaaa, jag vet inte om jag gillar det längre! Men man vet ju inte, kan ju se konstigt ut på kort oxå och vara väldigt fint i verkligheten!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

Jag tycker soffan på Kvartvägen 145 (eller vilket nummer det nu var) såg sååå himla go och mysig ut. Jag är så jävla trött på vår soffa och överdraget som spruckit i massa sömmar. Jättesmidigt med överdrag som går att tvätta, men jäkla vad tighta de är!

• Gruffalo

Hehe, japp Maja är med som normen "normal"....öh, fast det vet jag ju inte egentligen!

Ah, hemma efter tre timmar på Lekslottet och sen en bilpromenad på en timme eftersom båda barnen slocknade direkt. Maja verkligen älskar Lekslottet, det är toppen!

Såg också att Jimmys lägenhet var ute. Tänkte just på hallen/köket, gillar det nog bättre när väggen är kvar.

• Fragglerock
    Marianova skrev 2007-09-09 15:53:01 följande:
    Massor med nya bilder....välkomna in! Även på Majas konst...hehe
    Shit Pommes Frittes vad duktig Maja är! Agaton som knappt kan träffa pappret när han ritar! Eller... det kanske är det som är meningen, att göra köksbordet roligare??!
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Gruffalo

Ja, om vi säger så här... I tisdags så blev vår parkett grön på vissa ställen....give some, take some....

• JessicaåIda

Ida gillar marinerad vitlök... men vi har kommit på varför hon inte gillar att äta kött om det inte är supermört, det var iof Pelles kusin som är tandläkare som kom på det. Hon kan inte bita ihop helt med kökarna vilket försvårar att tugga saker å ting, hon får in ett finger mellan över/underkäke vid framtänderna(överbett) + ev saxbett baktill. Kan tydligen gå till sig vid kommande tandbyte.

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Marianova; Har du sett av vi officiellt planerat att ha Halloween hos er??? Å tysthet brukar väl betyda medhåll??Räcka ut tungan

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • HeddaBigBum

Angående Jimmys 4:a så finns ju halvväggen kvar vid elementet. Jag gillar när det är öppet och fantiserar om vår egen hall... skulle vilja ha trappen i samma mörka trä som balken i taket mellan hall och vardagsrum. Och i min world of denial så behöver vi inte skafferiet under trappen, så det ska bort. Nytt golv i hall, kök och vardgsrum. Nytt kakel och counter top i köket, ny spis och kyl och frys och diskmaskin. Det är nedervåningen det...
    Kan man få det gjort för 400kr? Räcka ut tungan

Svar på tråden Go Fika!