Maria från Bahia skrev 2007-09-17 12:50:50 följande:
Hedda: Ja kan kan man såklart Och på Färglådan verkar de inte vara så strikta som på Speldosan. Men eftersom han bara äger ett par skor så vore det ju bra med ett par stövlar med Hittade fleecefodrat regnställ för en billig penning på Ellos. Superlycklig! Svårt att hitta i så liten storlek!!!
Vi har köpt det fleecefodrade från Ellos sedan Agaton började på dagis. Första året hade v hel overall, sedan tvådelat. Men det är superbra kvalité och vi är väldigt nöjda faktiskt.
I morse tror jag både jag och Hedda upplevde en närapå perfekt lämning. Det som drar ner lämningen är att vi både helt blir lämnade utan vare sig pussar eller kramar. De båda herrarna kunde kosta på sig varsin slängpuss från 20 meters håll typ, det var ungefär det man fick nöja sig med!
Agaton blev så glad när Luke kom samtidigt i dag så de sprang upp på den höga kullen på dagis och lekte, och efter en stund skrek de åt mig och Hedda att gå hem!

När jag lämnar området så hör jag på långt håll hur de skrattar jättemycket och det är så gött att gå hemåt när man har det i bakhuvudet!
I kväll när jag frågade vad de hade skrattat så hysteriskt åt så sa Agaton :
- "bajs".
- Jaha, bajs? Var det så kul?
- Ja, Luke sa bajskorv.
- Ok, vad sa du då?
- Bajskorv! (Vilket följs av ett gapskratt i typ en minut!)
Som de brukar säga " You had to be there"... jag antar att det var kul om man var där... typ...!