På tal om att vara sjuk, så har jag gjort illa ryggen på något vänster. Jag kan inte sätta fingret på när eller hur, men jag reagerade på att det gjorde ont när jag skulle klä på Luke. Han busade i vår säng och smet iväg och själv tyckte han att det var jäääättekul. Jag försöker ju få tag i honom, ben eller armar, det som låg närmast och känner att det gör ont i ryggen. Jag blir irriterad. Jag vet inte om han tog åt sig, men han ville i alla fall bli buren ner för trappen. Jag försöker förklara att A) jag har ont i ryggen, B) du är ganska tung nu, C) jag måste hålla Alexis i handen för hon vill inte bli buren ner.
Det slutar med att vi skuttar ner på rumpan alla tre, ett trappsteg i taget, och halvvägs ner är det som om någon sticker en kniv i ryggen på mig... och Luke är ledsen för jag inte bär honom.
Luke får klättra upp på skötbordet på tvättmaskinen så jag kan borsta hans tänder, Alexis får sitta på bordet så jag kan ta på henne skorna, osv osv.
Men nu har jag tagit lite droger och hoppas de kickar in snart... annars tar jag lite till!